اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی استان اصفهان:

انجمن‌ شدن پرورش‌اندام ظلم بزرگی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی استان اصفهان گفت: در صورتی که رشته پرورش اندام از حالت فدراسیون خارج و به عنوان یک انجمن و زیر نظر یک هیئت ورزشی دیگر ادامه کار دهد، تنها با یک ظلم بزرگ ورزشی مواجه هستیم.

انجمن‌ شدن پرورش‌اندام ظلم بزرگی است

جواد پرورش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رشته پرورش‌اندام و سایر رشته‌های مرتبط با آن نایب قهرمانی جهان را برای علاقه‌مندان ورزش کشور به ارمغان آوردند و به همین دلیل قرار گرفتن این رشته فعال کشوری زیر نظر یک هیئت یا فدراسیون دیگر مفهوم ورزشی ندارد.

وی تأکید کرد: در ارتباط با تغییر ساختار رشته پرورش‌اندام باید از تجربه دست‌اندرکارانی که سال‌‌ها در امر ورزش فعالیت دارند استفاده شود.

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی استان اصفهان تصریح کرد: از جمله مواردی که هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی در سال جاری مدنظر قرار داده برگزاری انواع سمینارهای ورزشی و دوره‌های داوری و مربیگری به منظور ارتقای کمی و کیفی این رشته ورزشی در سطح استان اصفهان است.

وی اظهار داشت: با برنامه‌‌ریزی‌های دقیق و حساب شده بین کمیته‌‌های زیرمجموعه این هیئت ورزشی هماهنگی‌های لازم را برای اجرای صحیح تقویم ورزشی سال جاری به وجود می‌آوریم.

پرورش تصریح کرد: توسعه امور فرهنگی، هماهنگی بین هیئت‌های پرورش‌اندام و بدن‌سازی شهرستان‌های استان اصفهان و تعامل با اداره‌کل ورزش و جوانان این استان با جدیت دنبال می‌شود.

وی رسانه‌ها را بهترین مشوق برای ورزشکاران استان اصفهان دانست و گفت: در صورت نبود بازتاب اخبار ورزشی، تلاش‌های ورزشکاران استان اصفهان به نمایش در‌نمی‌آید.

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی استان اصفهان تأکید کرد: پیشرفت رشته پرورش‌اندام و بدن‌سازی امروز استان اصفهان که با شدت قله‌های پیروزی را فتح می‌کند، مدیون زحمات تمام دست‌اندرکاران این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول