اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 70 کیلوگرم

تشکری‌نیا قهرمان مسابقات جهانی پرورش اندام شد

خبرگزاری فارس: ورزشکار شایسته قم موفق به کسب مقام نخست و نشان خوشرنگ طلای پیکارهای جهانی پرورش اندام شد.

تشکری‌نیا قهرمان مسابقات جهانی پرورش اندام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پرورش اندام از جمله رشته‌های ورزشی پرطرفدار در بین جوانان قمی است که در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هم در سطح استان و هم در رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی داشته است.

عملکرد ورزشکاران فعال در رشته پرورش اندام در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده است که در صورت حمایت از قهرمانان آن، به طور حتم این رشته ورزشی از نظر کسب افتخارات ورزشی برای کشور، می‌تواند با بسیاری از دیگر رشته‌های ورزشی مدال‌آور قم رقابت کند.

رشته ورزشی پرورش اندام جزو رشته‌هایی است که به طور دائم با میادین و مسابقات برون مرزی و بین‌المللی در تماس است و انتشار خبر انجمن شدن این ورزش موجب شده است تا از هیئت بدنسازی و پرورش اندام جدا شده و به زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان‌ها برود.

با این حال هنوز هم در استان قم علاقمندان بسیاری به این رشته ورزشی وجود دارند که با اشتیاق و ذوق فراوان به فعالیت خود در عرصه قهرمانی پرورش اندام ادامه داده و در میادین داخلی و برون مرزی برای ورزش قم افتخارآفرین می‌شوند.

آخرین موفقیت ارزنده‌‌ای که رشته ورزشی پرورش اندام در میادین برون مرزی برای ورزش قم به ارمغان آورده است، توفیق ورزشکار ارزنده پرورش اندام استان قم در مسابقات جهانی این رشته ورزشی است که به میزبانی روسیه برگزار شد.

ورزشکاران مدعی از کشورهای مختلف برای کسب عناوین اول تا سوم مسابقات جهانی پرورش اندام در شهر مسکو روسیه گردهم آمده بودند تا در اوزان و دسته‌های مختلف برای کسب عناوین برتر جهان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از کشورمان نیز تیمی قوی متشکل از شش ورزشکار با سابقه و توانمند پرورش اندام به رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی در مسکو روسیه اعزام شد که یکی از اعضای ورزشکار شایسته پرورش اندام استان قم مجید تشکری‌نیا بود.

تشکری‌نیا از جمله ورزشکاران مستعد رشته ورزشی پرورش اندام استان قم است که در رقابت‌های جهانی این رشته در روسیه در وزن 70 کیلوگرم و در دسته 180 سانتیمتر بالاتر از دیگر رقبای خود با شایستگی بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که از بین اعضای تیم شش نفره اعزامی کشورمان به این دوره از مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در مسکو روسیه، دو ورزشکار موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها شدند و دو ورزشکار دیگر کشورمان نیز با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در پیکارهای جهانی پرورش اندام پایان دادند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول