اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اسفند امسال انجام می‌شود؛

برگزاری کلاس حرکات اصلاحی پرورش‌اندام در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان از برگزاری دوره تکمیلی حرکات اصلاحی بدنسازی و پرورش‌اندام در نیمه نخست اسفند امسال خبر داد.

برگزاری کلاس حرکات اصلاحی پرورش‌اندام در رشت
محمد ذات‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: دوره تکمیلی حرکات اصلاحی توسط بهنام قاسمی دارای مدرک توانبخشی ورزشی از مسکو، استاد دانشگاه و ماساژور تیم‌های ملی کشتی و والیبال ایران در نیمه نخست اسفند امسال در رشت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این کلاس برای بانوان و آقایان و با همکاری انجمن پزشکان ایران و کمیته ملی المپیک در رشت برگزار می‌شود.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان افزود: تقاضای برگزاری دوره داوری پرورش‌اندام به صورت سراسری را به فدراسیون اعلام کردیم که در صورت موافقت فدراسیون، این دوره دی امسال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری کلاس فیگور در رشت، ابراز داشت: کلاس آموزشی فیگور پرورش‌اندام عصر روز گذشته در سالن آمفی‌تئاتر المپیک رشت برگزار شد.
ذات‌پرور اضافه کرد: 50 مربی پرورش‌اندام و بدنسازی از سراسر استان در این کلاس حضور داشتند و محمد ذات‌پرور به عنوان مدرس حضور داشت.
به گفته وی، این کلاس با حضور بیت‌الله عباس‌پور دارنده چهار مدال آسیایی، سه دوره قهرمان جهان و کارشناس حقوق، کلاس آموزشی مدرن فیگور در مسابقات پرورش‌اندام برای ورزشکاران گیلانی برگزار شد.
این مسئول ابراز داشت: این قهرمان حالت‌های مختلف و صحیح فیگور را روی صحنه برای ورزشکاران بدنساز گیلانی آموزش داد.
وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی نحوه صحیح و طرز برخورد مناسب به همراه ادب و احترام به داور و تماشاگران به ورزشکاران آموزش داده شد.
ذات‌پرور با اشاره به برنامه‌های آموزشی هیئت، بدنسازی گیلان، اظهار داشت: کارگاه آموزشی ماساژ با حضور 30 مربی و علاقه‌مند به فراگیری فنون ماساژ درمانی در رشته‌های ورزشی مختلف در رشت برگزار شد.
وی بیان داشت: این کارگاه با همکاری انجمن پزشکان ایران برگزار و انواع ماساژ، نحوه‌های ماساژ، آثار ویژه ماساژ، خواص درمانی ماساژ با انواع روغن‌ها، تأثیر ماساژ در ناهنجاری‌های ستون فقرات و اهمیت ماساژیست در تیم‌های ورزشی ارائه شد. 
به گفته رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان، کارگاه آموزشی ماساژ در دو بخش بانوان و آقایان و به مدت دو روز در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک برگزار شد.
وی افزود: بهنام قاسمی ماساژور تیم‌های ملی کشتی و والیبال ایران و ناهید سلیمانی به عنوان مدرس در این کلاس حضور داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول