اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان:

اصفهان میزبان رقابت‌های پرورش اندام کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان گفت: در تاریخ 26 بهمن‌ ماه سال ‌جاری اصفهان میزبان رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور در سالن شهرداری دولت آباد است.

اصفهان میزبان رقابت‌های پرورش اندام کشور است
جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اصفهان در تاریخ 26 بهمن‌ ماه میزبان رقابت‌های قهرمانی پرورش اندام کشور است و در حال حاضر در حال بستن قرارداد برای محل اسکان ورزشکاران تیم‌هایی هستیم که به استان اصفهان می‌آیند و قصد داریم محل مناسبی برای اسکان مدیران و ورزشکاران این تیم‌ها در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: قصد داریم میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها در استان اصفهان باشیم و دوست داریم این مسابقات به‌صورت آبرومند برگزار شود زیرا میزبانی خوبی را در سال‌های گذشته در شهرهای دیگر شاهد نبوده‌ایم.
رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان بیان داشت: برای رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور سالن شهرداری دولت‌آباد را در نظر گرفته‌ایم زیرا سالن بسیار خوبی را در آنجا داریم و محل این سالن که در شمال اصفهان واقع شده برای سایر تیم‌ها از نظر رفت و آمد و مشکلات ترافیکی بسیار مناسب است.  
وی تصریح کرد: جلسه خوبی با فرماندار برخوار در مورد این رقابت‌ها برگزار کردیم که این مسابقات را با همکاری سایر نهادهای این شهرستان برگزار کنیم زیرا این رقابت‌ها بازتاب وسیعی در سطح کشور دارد.
پرورش تصریح کرد: قبل از برگزاری این رقابت‌ها مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان را در تاریخ‌های 12 و 13 بهمن برگزار می‌کنیم و نفرات برتر این رقابت‌ها در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند.
وی همچنین به رقابت‌های پرس‌سینه قهرمانی استان اشاره کرد و افزود: این مسابقات نیز در هفته نخست بهمن ماه سال ‌جاری در سالن 17 شهریور ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.
رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان اضافه کرد: این هیئت از شش کمیته پرورش اندام، بادی کلاسیک، مچ‌اندازی، پاورلیفتینگ، آموزش و قوی‌ترین مردان تشکیل شده و از نظر کاری حجم بالایی دارد و شش سال از زمان تشکیل این هیئت می‌گذرد که در سه سال آن بهترین هیئت از نظر فدراسیون پرورش اندام کشور شناخته شده‌ایم.
وی هم‌چنین ادامه داد: سه کلاس مربیگری دوره‌های عمومی پرورش اندام برگزار کردیم که نفرات برگزیده به کلاس‌های تخصصی مربی‌گری که در اسفندماه در تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند که قبول‌شدگان در آن آزمون هم به کارت مربیگری درجه دو از طرف فدراسیون پرورش اندام و وزارت ورزش و جوانان نائل می‌شوند.
انتهای پیام/ی20/ط4000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول