اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با استقبال کاشانی‌ها؛

تنها مرد طلایی پرورش اندام ایران وارد کاشان شد

خبرگزاری فارس: قهرمان وزن 80 کیلوگرم شصت و پنجمین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام ifbb هندوستان با استقبال همشهریانش وارد کاشان شد.

تنها مرد طلایی پرورش اندام ایران وارد کاشان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، قهرمان پرورش اندام جهان پنج‌شنبه شب در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: شصت و پنجمین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام زیر نظر ifbb در شهر بمبئی کشور هندوستان به مدت دو روز طی 14 و 15 آبان ماه برگزار شد.
احمد پایدار افزود: در این دوره از رقابت‌ها حدود 500 نفر شرکت‌کننده از 71 کشور جهان کشور جهان در 9 وزن رقابت کردند که در مجموع امتیازات، تیم پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران بعد از تیم‌های مصر و هندوستان مقام سوم این مسابقات را کسب کرد. 
وی تصریح کرد: تیم پرورش اندام جمهوری اسلامی علاوه بر کسب مدال طلای من در وزن 80 کیلوگرم، یک مقام نایب قهرمانی توسط مهدی حاتمی در وزن 90 کیلوگرم و دو مقام سومی در وزن‌های 90 و 100 توسط محمد مهربان و حسن رهنماییان و همچنین یک مقام پنجمی توسط محمدرضا یوسفی‌خواه در وزن 75 کیلوگرم و یک مقام ششمی  توسط وحید رفتار همدانی در وزن 70 کیلو گرم کسب کرد. 
قهرمان وزن 80 کیلوگرم پرورش اندام خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که توانستم تنها مدال طلای تیم جمهوری اسلامی را کسب کنم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به احتراز درآورم.
وی حضور ورزشکاران سرشناس این رشته را موجب کیفیت مسابقات دانست و اظهار داشت: حریفان فینال من از مصر، روسیه و آلمان و آفریقای جنوبی بودند که حریف مصری و آفریقای جنوبی خیلی به من نزدیک بودند اما لطف خدا شامل حال من شد تا بتوانم مقام قهرمانی را کسب کنم.
پایدار در ادامه با اشاره به شرکت در مسابقات با هزینه شخصی یادآور شد: شرکت در مسابقات حدود 15 میلیون تومان هزینه دربر داشته است. 
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان همزمان با ورود حمد پایدار تنها مرد طلایی تیم پرورش اندام جمهوری اسلامی در وزن 80 کیلوگرم مسابقات جهانی پرورش اندام ifbb هندوستان، حمیدرضا اکبرزاده نایب قهرمان مسابقات پرس سینه تورنمنت چند جانبه تایلند نیز وارد شهرستان کاشان شد و مورد استقبال ورزشکاران و همشهریان خود قرار گرفت. 
مسابقات پرس سینه تورنمنت چند جانبه تایلند که برای نخستین بار در تقویم فدراسیون پرورش قرار گرفته دومین تجربه شرکت اکبرزاده در این دسته از مسابقات است که توانست مقام برای خود ثبت کند.
در مسابقات پرس سینه تورنمنت چند جانبه تایلند 10 کشور شرکت داشتند و اکبرزاده در این دوره از رقابت‌ها در دسته سنگین وزن با هشت نفر از دیگر حریفان خود رقابت سختی داشت که در نهایت به مقام نایب قهرمانی دسته سنگین وزن رضایت داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول