اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مسابقات کشوری لیفت قدرتی؛

ورامین میزبان 400 ورزشکار پرورش اندام کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت پرورش اندام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: شهرستان ورامین در راستای مسابقات کشوری لیفت قدرتی میزبان 400 ورزشکار پرورش اندام کشور خواهد بود.

ورامین میزبان 400 ورزشکار پرورش اندام کشور می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید جواد برزده در جمع خبرنگاران از میزبانی شهرستان ورامین برای مسابقات لیفت قدرتی کشور خبر داد و اظهار داشت: شهرستان ورامین برای نخستین بار میزبان مسابقات کشوری رشته لیفت قدرتی در چهار رده سنی می‌شود.
مسئول هیئت پرورش اندام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با بیان اینکه این رخداد مهم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ورامین روی داده است، افزود: تاکنون هیچ هیئتی برگزاری این مسابقات در چندین رده سنی را تجربه نکرده است.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات طی شش روز و از پنج‌شنبه 24تا 30 آذرماه سال جاری در سالن ورزشی شهید گلعباسی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.
برزده با اشاره به تعداد ورزشکار شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت: بیش از 400 شرکت‌کننده هر روز از اقصی نقاط کشور از ساعت 9 صبح تا 20 با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسئول هیئت پرورش اندام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از حضور پر شور ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشوری لیفت قدرتی خبر داد و افزود: رقابت‌ها در 9 وزن پیگیری می‌شود و شهرستان ورامین در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.
وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده و رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون و هیئت استان تهران، میزبانی رقابت‌های لیفت قدرتی در دستور کار قرار گرفت.
برزده که مسئولیت سالن ورزشی کاوه را نیز بر عهده دارد تصریح کرد: تماشای قدرت نمایی قویترین مردان ایران آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در سالن شهید گلعباسی ورامین هنرنمایی شرکت‌کنندگان را از نزدیک مشاهده کنند.
شهرستان ورامین از شهرستان‌های استان تهران است و در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده‌است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول