اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه مشترک هیئت‌های ورزشی محمودآباد

هیئت پرورش اندام محمودآباد نمونه فصل شد

خبرگزاری فارس: در سومین جلسه مشترک رؤسای هیئت‌های ورزشی محمودآباد، هیئت پرورش اندام به عنوان هیئت نمونه فصل انتخاب شد.

هیئت پرورش اندام محمودآباد نمونه فصل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، صبح امروز نشست مشترک رؤسای هیئت‌های ورزشی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این نشست، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با تقدیر از عملکرد هیئت‌های ورزشی به ویژه هیئت‌های فعال، توجه به امر ورزش را به عنوان تزریق نشاط و شادابی در جامعه بسیار مهم و ضروری دانست.
اسماعیل پهلوان با بیان اینکه دستگاه ورزش همواره دستگاهی با عملکرد خوب و مناسب بوده است، تصریح کرد: باید این عملکردها را قبل از اینکه  دیگران از شما بخواهند انعکاس دهید و در این موضوع نقش رسانه‌ها بسیار پررنگ است و با یک تعامل خوب با اصحاب رسانه و خبرنگاران این مهم را انجام دهید.
پهلوان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از هرگونه امکانات دولتی در زمان انتخابات به نفع کاندیداها ممنوع است و با کسانی که به این امر توجه نکنند برخورد می‌کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد یادآور شد: افرادی را انتخاب کنید که مقید به نظام و دارای تفکر ورزشی نیز باشند.
پهلوان با انتقاد از عدم رعایت سلسله مراتب اداری از سوی برخی از رؤسای هیئت‌ها ابراز داشت: مدیران هیئت‌ها باید مشکلات خود را از مجاری قانونی بر اساس مراتب اداری دنبال کنند و از کارهای خودسرانه پرهیز کنند چرا که حواشی منفی ورزش را به رکود می‌کشاند.
وی بر لزوم برنامه‌ریزی درباره ایام الله دهه فجر شهرستان در امر ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی تاکید کرد و گفت: باید هیئت‌های ورزشی در ایام عید انقلاب با یک برنامه‌ریزی مناسب در هر چه باشکوه‌تر برگزارکردن این دهه کمک کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از رؤسای هیئت‌های ورزشی خواست تا بر کار مربیان و باشگاه‌های ورزشی دقت نظر بیشتری داشته باشند و بیمه ورزشی ورزشکاران شهرستان را جدی بگیرند.
پهلوان با اشاره به محدود بودن اعتبارات هیئت‌های ورزشی بر مدیریت مالی مناسب و مدوّن در این زمینه تاکید کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان هیئت پرورش اندام این شهرستان را به عنوان هیئت برتر و نمونه در فصل سوم با توجه به عملکرد خوب از جمله کسب مقام نائب قهرمانی حسن خسروی در این رشته در مسابقات آسیایی و مدیریت مناسب بر باشگاه‌های ورزشی شهرستان معرفی کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول