اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان:

توسعه همه‌جانبه پرورش اندام با جدیت ادامه پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین اهداف این هیئت که در تقویم ورزشی 1391 نیز قید شده، گسترش همه‌جانبه رشته پرورش اندام در تمام استان اصفهان است.

توسعه همه‌جانبه پرورش اندام با جدیت ادامه پیدا می‌کند

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نظارت بیش از پیش هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی بر عملکرد باشگاه‌های استان اصفهان از جمله مواردی است که در سال جاری مدنظر قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه مربیان هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان همواره باید با علم روز این رشته ورزشی پیش روند، تصریح کرد: بدین منظور هیئت پرورش‌اندام استان اصفهان برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری را به برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده انجام می‌‌دهد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان افزود: هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی استان اصفهان برای ایجاد نظم کاری خود هماهنگی‌های لازم را بین کمیته‌های زیرمجموعه این هیئت که شامل مچ‌اندازی، قوی‌ترین مردان، پرورش‌اندام و بادی‌کلاسیک، پاورلیفتینگ، داوران و انضباطی است به وجود می‌آورد.

وی در مورد تقویم نهایی هیئت پرورش‌اندام استان اصفهان با اشاره به اینکه تقویم فدراسیون در سه تا چهار روز اخیر به اصفهان ارسال شده است، تصریح کرد: 99 درصد از تقویم ورزشی بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان اصفهان نیز در هماهنگی کامل با تقویم فدراسیون نوشته و تنظیم شده است.

پرورش با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی باید به زودی نوشته شود و با توجه به اینکه همواره بیشترین بودجه‌ای که در اختیار هیئت قرار گرفته تنها به اندازه 10 درصد از بودجه مورد نیاز بوده است، اظهار داشت: بنابراین باید با جلب حمایت‌کنندگان ورزشی از سایر نقاط اهداف هیئت پرورش‌اندام و بدن‌سازی استان اصفهان را به سوی جلو هدایت می‌کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول