اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی خبر داد

اختصاص اعتبارات چشمگیر برای مناسب‌سازی معابر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی از اختصاص اعتبارات چشمگیری برای مناسب‌سازی معابر خراسان‌جنوبی در بودجه 91 خبر داد.

اختصاص اعتبارات چشمگیر برای مناسب‌سازی معابر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن اکبری مطلق عصر امروز در کمیته مناسب‌سازی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: 25 تا 30 درصد افراد جامعه معلول و جانباز هستند که باید اقدامات مناسب‌سازی به طور جد پیگیری شود.

وی از مناسب‌سازی دو دستگاه ون با مشارکت سازمان بنیاد شهید و بهزیستی خراسان‌جنوبی برای معلولان خبر داد و گفت: دو دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوس‌رانی استان نیز قرار است مناسب‌سازی شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی ادامه داد: مکاتباتی با ادارات برای مناسب‌سازی آنها ارسال شده که برخی ادارات یا به این مکاتبات جواب نمی‌دهند و یا دیر جواب می‌دهند که در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم توجه داشته باشند.

شهردار فردوس نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری مناسب‌سازی معابر برای جانبازان و معلولان است.

مهدی علیپرست یادآور شد: ایجاد ورودی‌های مناسب در ادارات از نکات مهمی است که هرچه سریع‌تر باید پیگیری شود.

وی از احداث رمپ در پارک‌ها و معابر عمومی شهرستان فردوس خبر داد و گفت: مناسب‌سازی خیابان‌های اصلی نیز با مشارکت مردم انجام شده است.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه شهرستان فردوس به شهر دارالمومنین معروف است، تصریح کرد: در این راستا احداث پارک بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

علیپرست از نصب ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در سطح شهرستان فردوس نیز خبر داد و گفت: در طرح استقبال از بهار چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز اصلاح شده است.

وی از مناسب‌سازی یک دستگاه مینی‌بوس برای معلولان در فردوس خبر داد و یادآور شد:مناسب‌سازی معابر مقدمه‌ای برای استفاده بیشتر از سایر برنامه‌ها است.

معاون شهردار نهبندان نیز در این مراسم گفت: شهرداری نهبندان همانند سایر شهرداری‌ها در راستای وظایف قانونی که دارد خود را ملزم به مناسب‌سازی نقاط می‌داند.

علی نخعی از وجود مشکلات و موانع زیادی در پارک بسیج شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: این موانع تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی یادآور شد: در این پارک با همکاری میراث فرهنگی سرویس‌های بهداشتی ویژه برای معلولان نیز احداث شده است.

معاون شهردار نهبندان تصریح کرد: با پیگیری‌های شهرداری نهبندان و همکاری دستگاه‌های مرتبط مشکلات سر راه معلولان تا حدودی برطرف شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول