اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

اختصاص 96 درصدی اعتبارات استانی به نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: در سال مالی جاری 96.7 درصد اعتبارات از سرفصل‌های مختلف اعتبارات استانی به جز ملی به شهرستان نهبندان اختصاص یافته و در حال جذب است.

اختصاص 96 درصدی اعتبارات استانی به نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهبندان اظهار داشت: منابع و اعتبارات دولتی متعلق به تمام مردم است و باید با مدیریت درست و برنامه‌ریزی صحیح آنها را برای رفع نیازها و مشکلات مردم هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های تعریف و اجرایی شده باید بر اساس نیازها و توانمندی‌های شهرستان باشد، تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها باید منجر به رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم شود.

229 پروژه در نهبندان تعریف و اجرایی شده است

فرماندار نهبندان ادامه داد: پروژه‌ای که بر مبنای کار کارشناسی شده باشد و به طور مستمر بر آن مدیریت شود در نهایت خروجی آن برای مردم بسیار مثمرثمر واقع می‌شود.

شرافتی افزود: در سال مالی 90 مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با پیگیری و چانه‌زنی با مدیران کل مربوطه توانستند میزان اختصاص و جذب اعتبارات استانی را برای شهرستان نسبت به سال مالی گذشته افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال مالی جاری تعداد 229 پروژه با اعتباری معادل 24 میلیارد و 129 میلیون تومان از محل ردیف‌های مختلف اعتباری استانی به جز اعتبارات ملی در نهبندان تعریف، اجرایی شده یا در حال اجراست، گفت: از این مبلغ تاکنون 22 میلیارد و 606 میلیون تومان به این شهرستان اختصاص یافته است.

اجرای پروژه‌ها بر اساس نیازمندی‌های نهبندان باشد

فرماندار نهبندان اضافه کرد: درصد اعتبارات استانی اختصاص یافته به نهبندان تاکنون 96.7 درصد است و هم‌اکنون این میزان اعتبار آزادسازی شده و اختصاص یافته توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حال جذب است.

شرافتی با بیان اینکه اعتبارات سال مالی 91 بر اساس شاخص‌ها در خراسان‌جنوبی بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود، تصریح کرد: مدیران و مسئولان شهرستان باید اعتبارات را به خوبی مدیریت کرده و برای اجرای پروژه‌ها هزینه کنند تا شاخص‌های نهبندان به نرم استانی و کشوری برسد.

وی افزود: اعتبارات شهرستان باید بر اساس نیازمندی‌ها و توانایی‌های مناطق، روستاها و زمینه‌های مختلف نهبندان باشد تا خروجی آن سبب بهره‌مندی اکثریت مردم شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول