اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کلدانی‌ها در مجلس خواستار شد

تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای احیای دریاچه ارومیه

خبرگزاری فارس: نماینده کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای احیای دریاچه ارومیه اعتبارات مورد نیاز اختصاص داده شود.

تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای احیای دریاچه ارومیه

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه دریاچه ارومیه از خشک شدن نجات پیدا کند طرح‌های مختلفی تاکنون در صحن مجلس و جلسات هیئت دولت بررسی و تصویب شده است که برای اجرایی شدن آنها باید اعتبارات مورد نیاز تخصیص پیدا کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس به ویژه نمایندگان مردم ارومیه در مجلس هشتم به طور جدی روند تصویب این پروژه‌ها را پیگیری می‌کردند از این رو باید جامعه را آگاه کرد نمایندگان آنها به معنای واقعی کلمه این حق طبیعی مردم خود را در سطوح ملی پیگیری می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای اینکه این دریاچه به دوران اوج زیبایی و پرآب خود برگردد باید علاوه بر وکلای مردم، نمایندگان نهادهای اجرایی و اقشار مختلف جامعه به طور مستمر تلاش کنند و از مطرح کردن این خواسته و سر دادن فریاد دادخواهی خود به هیچ‌عنوان مایوس نشوند.

وی با بیان اینکه در سایه تعامل و آرامش همه طرح‌ها و پروژه‌ها به مرحله اجرا خواهد رسید و نتیجه می‌دهد، بیان داشت: باید حرکت‌های اعتراضی ولو خودجوش مردم به طور قانونمند سامان داده شود چرا که در فضای توام با آرامش کارها بهتر پیش رفته و زودتر نتیجه خواهد داد.

نماینده کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دریاچه ارومیه از نظر جغرافیایی و چشم‌انداز طبیعی نه‌تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بی‌نظیر قلمداد می‌شود براین‌اساس باید برای حفظ این سرمایه طبیعی و خدادادی بیش از پیش تلاش شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول