اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تخصیص 30 درصد اعتبارات به شهرک‌های صنعتی شبستر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از تخصیص 30 درصد اعتبارات سال 91 شهرک‌های صنعتی استان به شهرک‌های صنعتی شبستر خبر داد.

تخصیص 30 درصد اعتبارات به شهرک‌های صنعتی شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی، محمدعلی عسگری گفت: شهرستان شبستر یکی از قطب‌های صنعتی استان است که هم‌اکنون از نظر رتبه صنعت در استان در ردیف سوم بوده و با جای‌گیری 10 درصد از کل شهرک‌های صنعتی استان یعنی دو برابر متوسط استانی از نظر فراوانی تعداد بیشترین شهرک‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

وی اشاره کرد: شهرک صنعتی مصالح ساختمانی، شهرک صنعتی شبستر، ناحیه صنعتی کوزه‌کنان و چهره‌گان که در راس آنها شهرک سرمایه‌گذاری خارجی که یکی از شاخص‌ترین شهرک‌های جذب سرمایه‌گذاری است، در این شهرستان واقع است.

عسگری گفت: امسال 30 درصد از کل اعتبارات شهرک‌های صنعتی استان، برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی موجود در شبستر تخصیص خواهد یافت.

وی در پاسخ به درخواست فرماندار شبستر در خصوص ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهرستان تاکید کرد: اگر استعداد جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان به گونه‌ای باشد که منجر به اشباع شهرک‌های صنعتی موجود شود، در آینده اقدام به توسعه شهرک‌های صنعتی یا ایجاد شهرک جدید در این شهرستان خواهد شد.

تاکنون شهرستان شبستر در جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان در رتبه سوم استانی قرار دارد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول