اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه آینده

با اختصاص اعتبارات مورد نیاز کنارگذر چناران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری چناران گفت: با اختصاص اعتبار تا 6 ماه آینده کنارگذر چناران افتتاح و مشکل ترافیک این شهرستان برطرف می‌شود.

با اختصاص اعتبارات مورد نیاز کنارگذر چناران افتتاح می‌شود

ناصر خانزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: از ابتدای قرارداد پروژه کنارگذر چناران بیش از 13 میلیارد تومان به این پروژه ملی اختصاص یافته است که در این راستا تکمیل این پروژه نیاز به اختصاص اعتبار مورد نیاز دارد.

رئیس اداره راه و ترابری چناران افزود: با افتتاح و تکمیل کنارگذر میدان ورودی به شهر چناران، 5 کیلومتر از جاده آسیایی با این افتتاح به حریم افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: کنارگذر چناران ابتدا با مشکلات تملک اراضی مواجه بود که با هماهنگی‌های لازم با مالکان از جمله آستان قدس رضوی این مشکلات حل شد ولی خرید اراضی خورده‌مالکان حل نشده است.

خانزاده بیان داشت: در حال حاضر مشکل اصلی اعتبار برای خرید اراضی خورده‌مالکان است.

رئیس اداره راه و ترابری چناران گفت: عمده راه‌های چناران روستایی است و ضرورت دارد که ایمنی راه‌های روستایی را با ارائه امکانات از قبیل آسفالت، خط‌کشی، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی تقویت شود.

وی افزود: ارائه امکانات به راه اصلی یا جاده سنتو مخصوص چناران نیست بلکه خدمت به کشور است چون بیشتر زائران امام رضا از این مسیر برای رسیدن به مشهد تردد دارند.

رئیس اداره راه و ترابری چناران ادامه داد: راهدارخانه سیدآباد با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال احداث است، هم‌چنین ساختمان اداری با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

خانزاده گفت: 680 کیلومتر در شهرستان چناران راه روستایی موجود است که بیش از 50 درصد از این راه‌ها آسفالت شده و باقی مانده آن با تامین اعتبار در آینده با اولویت‌بندی روستا‌ها آسفالت می‌شوند.

وی ادامه داد: امکانات راهداری نسبت به نیاز شهرستان کم است که از مسئولان کشوری و استانی درخواست تجهیز و مساعدت داریم.

رئیس اداره راه و ترابری چناران اظهار داشت: سه محور روستاهای پایه، گروه و بقمچ که در مجموع 20 کیلومتر از راه‌های این روستاها در مسیر رودخانه بوده به میزان 95 درصد از این راه‌ها از مسیر رودخانه حذف شده است.

وی گفت: برای ارتقای اداره مکاتبه زیاد شده است و با توجه به ادغام این وزارتخانه با مسکن و شهرسازی این ارتقا در آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول