اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن صورت می‌گیرد

بهره‌‌برداری از 13 واحد تولیدی صنعتی در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از بهره‌برداری 13 واحد تولیدی صنعتی در استان با سرمایه‌گذاری ریالی 480 میلیارد ریال هم‌زمان با بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن خبر داد.

بهره‌‌برداری از 13 واحد تولیدی صنعتی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار کرد: این واحدها هم‌زمان با روز ملی صنعت و معدن در شهرهای فریمان، مشهد و بردسکن با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسیده و با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال 2 هزار و 210 نفر فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساخت این واحدها در مجموع میزان 480 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و 9 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالانه این واحدها بالغ بر 96 هزار تن است، افزود: رنگرزی الیاف، تولید چرم مصنوعی، کنسانتره مس، در و پنجره آلومینیوم، میله مسی از کاتد، سردخانه، تولید قند از شکر، رب گوجه‌فرنگی، هیدروکربور، اوره فرمالدئید، دستمال کاغذی، انواع سنگ و کنتورهای دیجیتال برق از جمله این محصولات و زمینه‌های کاری این واحدهای تولیدی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: ساخت کنتورهای دیجیتال برق با تولید سالانه 3 میلیون کنتور و اشتغال 400 نفر بیشترین سهم در اشتغال‌زایی این واحدها را برعهده دارد.

وی ادامه داد: تولید اوره فرمالدئید تغلیظ شده با اشتغال 250 نفر و هیدروکربور با اشتغال 117 نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول