اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تجارت مازندران:

ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی استانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی استانی شد.

ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی استانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور بیان داشت: ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ستاد با ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت کارگروه استانی متشکل از مدیران عامل شرکت‌‌های آب و برق و گاز، مخابرات و روسای سازمان تعاون و کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و روسای بانک‌های عامل مدیران منابع طبیعی و محیط زیست و هر مقام مسئول استانی به تشخیص استاندار با ابلاغ آیین‌نامه اجرایی آن تشکیل شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: متقاضیان و کارآفرینان عرصه صنعت، معدن و تجارت می‌توانند با ثبت درخواست در سایت www.tashil.ir و ارائه مستندات به دبیرخانه استان به صورت دستی یا الکترونیکی اقدام کنند.

هاشم‌پور افزود: با توجه به شکل‌گیری کارگروه استانی از این پس تمام درخواست‌ها از طریق فضای مجازی (سایت) به دبیرخانه ستاد مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال و پس از بررسی کارشناسی از طریق دبیرخانه و کارگروه استانی به دستگاه اجرایی مربوطه ارسال تا پس از بررسی و اعلام نظر دستگاه اجرایی به دبیرخانه ارسال تا نسبت به ابلاغ مصوبات اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: تمام مصوبات کارگروه استانی قابلیت اجرایی داشته و فقط آن دسته از تصمیم‌ها که اتخاذ آنها نیاز به تصویب در ستاد داشته باشد پس از بررسی و تنظیم پیشنهاد متن در کارگروه به همراه دلایل توجیهی و مستندات توسط دبیر کارگروه به دبیرخانه مرکزی برای سیر مراحل تصویب ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول