اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر در واحدهای صنعتی و تولیدی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر در واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز با حضور کارگران برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر در واحدهای صنعتی و تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین حیدری صبح امروز در نشست اعضای ستاد هفته کار و کارگر استان بوشهر با اشاره به نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: امسال نیز ادامه جهاد اقتصادی است و با توجه به تمام تهدیدات و کارشکنی‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی اما جهاد اقتصادی عزم بسیجی می‌طلبد که در سال 91 با حمایت از تولید داخلی و سرمایه ایرانی این امر محقق می‌شود.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر کانون‌های شوراهای اسلامی، انجمن صنفی کارگری، خانه کارگر، مجمع صنفی کار و... مشارکت دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در تشریح برنامه‌های هفته کار و کارگر اضافه کرد: نخستین روز هفته کار و کارگر بنام روز کارگران و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره) نامگذاری شده و در این روز برنامه اهدای خون در دستور کار است.

حیدری ادامه داد: دومین روز بنام روز کارگران و ولایت است و برنامه‌هایی همچون همایش پیاده‌روی بانوان، دیدار با خانواده شهدای کارگر و غبارروبی گلزار شهدا در دستور کار خواهد بود.

وی بیان داشت: روز سوم بنام کارگران ایثارگر، روز پاسداشت شهدا نامگذاری شده و در این روز علاوه بر دیدار با خانواده شهدای کارگر، جشن بادبادک‌ها ویژه فرزندان کارگر نیز برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: در روز کارگران تجلی وحدت و روز بسیج کارگری، کارگران و کارفرمایان در نماز جمعه حضوری باشکوه خواهند داشت.

این مسئول گفت: در روز کارگران و سال رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز مسابقات فوتسال چندجانبه کارگری، بدمینتون کارگران، شطرنج آقایان برگزار می‌شود.

حیدری متذکر شد: همچنین در روز کارگر و رسانه و کارگر و کتاب همایش بزرگ کارگران استان و دیدار اعضای ستاد هفته کار و کارگر با امام جمعه بوشهر را خواهیم داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر اذعان داشت: در روز جهانی کارگر نیز ویژه برنامه‌هایی از جمله همایش کارگران نمونه و بازنشسته و همایش کوهنوردی و طبیعت‌گردی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول