اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

حمایت از واحدهای تولیدی فرمان رهبری را عملیاتی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: حمایت از واحدهای تولیدی فرمان رهبری در خصوص حمایت از کار و سرمایه ایرانی را عملیاتی می‌کند.

حمایت از واحدهای تولیدی فرمان رهبری را عملیاتی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و پشتیبانی واحدهای تولیدی استان ایلام اظهار داشت: ارتقاء سطح تولید کشور، حمایت قاطع و همه جانبه از واحدهای تولیدی را می‌طلبد که  مسائل و مشکلات فراروی آنان مرتفع شود.

وی ادامه داد: استان در حال توسعه ایلام یکی از مناطق کشور است که زمینه و ظرفیت توسعه صنعتی در آن وجود دارد که باید مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: این بخش در استان ایلام نیازمند حمایت ویژه دولت بوده که در این راستا تاکنون تلاش‌های ویژه‌ای از سوی مسئولان امر انجام شده است. 

اعلایی با بیان اینکه یکی از مباحثی که همواره در کنار تشریح وضعیت واحدهای تولیدی به آن اشاره می‌شود، اعتبارات و منابع مالی مربوط به بانک‌های عامل است تصریح کرد: اعتبارات و منابع مالی به عنوان مکمل این شرکت‌ها و واحدهای تولیدی یاد می‌شود.

استاندار ایلام گفت: باید به سمتی پیش رفت که بانک‌ها تأثیر مثبت و سازنده‌ای در افزایش میزان تولید کالا و محصولات در استان ایلام داشته باشند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی برای رفع مشکلات این بخش از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره برنامه‌های مختلفی را تدوین و اجرایی کرده است.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌های راهبردی و حمایتی از واحدهای تولیدی، همواره در راستای رفع مشکلات و کاستی‌های مربوط به این واحدها، توانسته است به موفقیت و کسب دستاوردهای ارزشمندی نظیر ارتقاء سطح بازدهی، افزایش تولید کالا و سرمایه، کاهش هزینه‌ها، اصلاح ساختار سنتی و استفاده از روش‌های نوین تولید ختم شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول