اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن اردبیل خبر داد

32 واحد تولیدی در اردبیل متقاضی استفاده از تسهیلات صندوق ارزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر 32 واحد تولیدی در استان اردبیل متقاضی استفاده از تسهیلات صندوق ارزی هستند که در جلسات اشتغال مورد تصویب قرار گرفتند.

32 واحد تولیدی در اردبیل متقاضی استفاده از تسهیلات صندوق ارزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدجعفر عظمایی بعد از ظهر امروز در کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل اظهار داشت: از این تعداد 20 طرح در قالب طرح آمایش صنعت و معدن است که اولویت لازم از وزارتخانه برای این طرح ها نیز اخذ شده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: این کمیته باید از اختیارات و توان کافی برای تصمیم‌گیری برخوردار باشد تا بتواند مشکلات واحدهای تولیدی را در این کمیته مورد بررسی قرارداده و راهکارها و برنامه‌های لازم را برای حل مشکلات ارائه کند.

عظمایی با بیان اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری و واحد‌های تولیدی که از لحاظ فنی و فیزیکی پیشرفت بالایی دارند باید در اولویت قرار بگیرند، افزود: به  تعدادی از واحدهای تولیدی که پیشرفت خوبی هم داشته‌اند اما به دلیل کمبود منابع مالی نتوانسته‌اند فرایند تولید خود را تکمیل کنند می‌توان با تامین منابع مالی برای این طرح‌ها به تولید و توسعه اقتصادی استان کمک شایانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیران سازمان امور اقتصادی و دارایی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و همچنین مدیران بانک ملی، صادرات، کشاورزی، تجارت، رفاه کار گران، ملت، سپه و صنعت و معدن به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص مشکلات واحد‌های تولیدی استان و حوزه فعالیت کاری پرداختند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول