اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌ها همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی استان داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌های این استان باید در همه زمینه‌ها از جمله مدیریت، تهیه مواد اولیه تا مراحل تولید و بازاریابی صاحبان طرح‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زا را یاری کنند.

بانک‌ها همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی استان داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری، اکبر نیکزاد صبح امروز در کارگروه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تولیدکنندگان باید محصولات دارای استاندارد و کیفیت مناسب تولید کنند، اظهار داشت: حمایت از واحدهای اقتصادی، تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاران وظیفه و از ماموریت‌های مهم تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های این استان در سال تولید ملی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه دستگاه‌های اجرایی در پروژه‌های عمرانی و همچنین سایر خریدهای خود از تولیدات استان استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی فرهنگ‌سازی لازم را برای استفاده از تولیدات بنگاه‌های اقتصادی استان فراهم کنند، تاکید کرد: تولیدکنندگان و بخش خصوصی بیش از گذشته به فکر توسعه بنگاه‌های خود و کیفیت بخشیدن به محصولات و ایجاد اشتغال پایدار باشند.

نیکزاد تصریح کرد: تولیدکنندگان و بخش خصوصی با کمک دستگاه‌های اجرایی در  بازاریابی و صادرات محصولات خود هم تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها با بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی شد و اظهار داشت: بانک‌ها به عنوان شریک تجاری و اقتصادی بنگاه‌های تولیدی با کمک دستگاه‌های متولی و مربوطه باید در همه زمینه‌ها از جمله مدیریت، تهیه مواد اولیه تا مراحل تولید و بازاریابی صاحبان طرح‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا را یاری کنند.

نیکزاد افزود: صاحبان طرح‌های اقتصادی هم باید تلاش کنند با توسعه واحدهای تولیدی خود و با کیفیت‌بخشی به محصولات بتوانند در بازار رقابتی جای داشته باشند و ضمن برگشت سرمایه و رسیدن به سود مناسب به مسئله بازگشت منابع بانکی هم توجه کنند.

وی از مدیران بانک‌ها خواست به دنبال مطالبات و معوقه‌های خود باشند و از سویی با تعامل راه‌حل موثری را در این خصوص ارائه دهند و همچنین از هرگونه کمک فنی و اعتباری برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران کوتاهی نکنند و همچنین به صاحبان واحدهای تولیدی هم تاکید کرد بدهی خود را به موقع به بانک‌ها بپردازند تا با بازگشت منابع و تجهیز آن، بانک‌ها بتوانند بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع صادرات محصولات و توسعه آن تاکید کرد و افزود: توسعه صادرات سبب کاهش بیکاری، افزایش رفاه اجتماعی، توسعه مهارت‌های انسانی، پیشرفت تکنولوژی و ارتقای اقتصادی جامعه می‌شود که باید به این مهم توجه جدی شود.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول