اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز:

مشکلات واحدهای تولیدی مهریز بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز از بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مهریز در هفته کارگر خبر داد.

مشکلات واحدهای تولیدی مهریز بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سیدحسین سالاری ظهر امروز در آخرین نشستی که به منظور هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر تشکیل شد از بازدید فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان از واحدهای تولیدی به مناسبت هفته کارگر خبر داد و اظهار داشت: در روز ششم هفته کارگر که روز «کارگران و رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نام گرفته است، با حضور در واحدهای صنعتی مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و پی‌گیری خواهد شد.

وی افزود: به منظور جمع‌بندی نقطه نظرات و ارائه راهکارهای پیشنهادی، واحدهای تولیدی مشکلات و پیشنهادات خود را به این اداره به صورت مکتوب ارسال خواهند کرد.

سالاری با اشاره به نام‌گذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» توجه ویژه به فرمایش مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و گفت: علاوه بر هفته کارگر در طول سال نیز فرمایشات مقام معظم رهبری محور اصلی برنامه‌های این اداره است.

وی هم‌چنین با اشاره به روزشمار هفته کار و کارگر و برنامه‌های پیش‌بینی شده بیان کرد: روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت به عنوان نخستین روز هفته گرامیداشت کار و کارگر به عنوان «روز کارگران و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)» و ششم اردیبهشت به عنوان «روز کارگران و ولایت - تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت» نام‌گذاری شده است که در این روز برنامه اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور اعضای ستاد اقامه نماز استان یزد در شرکت درخت الماس سبز همراه با ایراد سخنرانی پیرامون مقام و منزلت زن و ارزش کار و تکریم کارگر در دین مبین اسلام و ارسال پیامک تبریک هفته به کارگران توسط کمیته کارگری برگزار می‌شود.

وی حضور بر سر تربت پاک شهدای گمنام، قرائت زیارت و تجدید بیعت با شهدا را از برنامه‌های روز سوم که به نام روز «کارگران ایثارگر - پاسداشت آرمان‌های شهدا» مزین شده ذکر کرد و گفت: در این روز هم‌چنین دیدار از خانواده‌های شهدای کارگر و ایثارگر و جانباز صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز حضور گسترده و باشکوه کارگران و کارفرمایان در نماز عبادی سیاسی جمعه همراه با پذیرایی از نمازگزاران را از مهم‌ترین برنامه‌های روز چهارم که روز «کارگران، تجلی وحدت»است، اعلام کرد.

سالاری روز «کارگران و رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را عنوان روز پنجم ذکر کرد و گفت: در این روز بازدید از خانواده‌های حادثه‌دیدگان، آسیب‌دیدگان و مصدومین واحدهای صنعتی با حضور مسئولان انجام می‌شود.

وی افزود: در آخرین روز گرامیداشت هفته کار و کارگر بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی مقاومت بسیج و پایگاه شهدای کارگر انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول