اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

بهره‌برداری 123 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌برداری 123 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سطح استان در سال گذشته خبر داد.

بهره‌برداری 123 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: با تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این واحدها، برای 3 هزار و 449 نفر، ایجاد اشتغال شده است.

وی اظهار داشت: برای بهره‌برداری این واحدها در سال گذشته، 2 هزار میلیارد ریال در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی استان، سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: این واحدهای تولیـدی و صنعتی در زمینه‌های صنایع غذایی، سلولزی، کانی غیرفلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در استان مازندران از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در سال جاری است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبـری به سال تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، تلاشگران عرصه صنعت باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای شکوفایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی برای حضور هرچه بهتر در بازارهای داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.

انتهای ‌پیام/خ30/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول