اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

70 واحد تولیدی در خدابنده جواز تأسیس گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای 70 واحد تولیدی شهرستان خدابنده جواز تأسیس ارائه شده است.

70 واحد تولیدی در خدابنده جواز تأسیس گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری ظهر امروز در ستاد مشترک تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی استان زنجان با شهرستان خدابنده، اظهار کرد: در شهرستان خدابنده 63 واحد تولیدی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده در رتبه سوم واحدهای تولیدی در استان قرار دارد، تصریح کرد: بیش از 65 واحد سرمایه‌گذاری در این شهرستان در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر شش واحد تولیدی این شهرستان بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: هشت واحد تولیدی نیز از پیشرفت بالای 50 درصد برخوردار است.

وی با بیان اینکه 56 واحد تولیدی دارای پیشرفتی کم‌تر از 20 درصد است، تصریح کرد: برای 70 واحد تولیدی جواز تأسیس ارائه شده است.

صدری زمینه اشتغال واحدهای تولیدی شهرستان را یک هزار و 324 نفر عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از دیگر واحدهای تولیدی شهرستان زمینه ایجاد اشتغال برای یک هزار و 276 نفر نیز فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مطلوبی برای توسعه است، خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی مطلوب و تولید 60 درصد گندم استان در این شهرستان بر ضرورت توجه به توسعه شهرستان را بیش از گذشته نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تولید چغندر قند، کلزا، سیب‌زمینی و گیاهان دارویی را از مشخصات شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های این شهرستان به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی اولویت دادن به صنایع تبدیل کشاورزی، افزایش مشارکت بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات و ارائه زمین رایگان برای سرمایه‌گذاری را از پیشنهادات این سازمان در این راستا عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول