اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد خبر داد

توسعه رشته‌های کارشناسی واحد علمی کاربردی بهزیستی گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد گفت: رشته‌های کارشناسی واحد علمی کاربردی بهزیستی گناباد توسعه می‌یابد.

توسعه رشته‌های کارشناسی واحد علمی کاربردی بهزیستی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی ستوسر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واحد علمی کاربردی گناباد نخستین مرکز خارج از استان کشور در سال 88 راه‌اندازی شده که در یک رشته تربیت مربی پیش از دبستان شروع به فعالیت کرده که هم‌اکنون به پنج رشته کاردانی افزایش یافته است و در دو رشته کارشناسی دانشجو پذیرش دارد.

وی افزود: این مرکز با جدیت پیگیر راه‌اندازی و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی در راستای برطرف شدن نیازهای اجتماعی استان با توجه به بازار کار مساعد در این زمینه است و امسال نخستین پذیرش کارشناسی اصلاح و تربیت در این مرکز انجام می‌گیرد.

وی در ادامه از راه‌اندازی دو رشته کارشناسی از مهرماه امسال در واحدهای این مراکز خبر داد و افزود: با هماهنگی با مرکز علمی کاربردی بهزیستی امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی برای این مرکز فراهم شده است.

وی گفت: طرح توسعه گسترش رشته‌ها و گرایش در تمام مقاطع از این پس تنها براساس دوره‌های کاربردی و آموزش‌های مهارت و فناوری است.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد یادآور شد: نباید فراموش کرد که آموزش نیروها اهمیت ویژه‌ای در بهبود خدمات دارد و از همین‌روست که توجه مرکز و سازمان به تربیت نیروهای متخصص معطوف است.

ستوسر افزود: با گسترش آموزش‌ها زمینه ارتقای هر چه بیش‌تر خدمات از نظر کمی و کیفی در بهزیستی گناباد فراهم شده است.

وی با اشاره به رویداد وقایع اجتماعی در جامعه گفت: مبحث آموزش‌های اجتماعی و خانواده می‌تواند نقش بسزایی در پیش‌گیری از بروز بسیاری از مشکلات داشته باشد و سازمان‌ها و نهادها باید در این راستا به جد به امر توسعه آموزش‌های اجتماعی نیز توجه کنند.

وی گفت: دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی گناباد دارای پنج رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول