اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی هرمزگان عنوان کرد

لزوم ارائه تحصیلات تکمیلی در علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان بر "لزوم ارائه تحصیلات تکمیلی" در مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان تأکید کرد.

لزوم ارائه تحصیلات تکمیلی در علمی  کاربردی بهزیستی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌فارسانی صبح امروز در نشستی با اساتید مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان که به مناسبت گرامیداشت روز معلم برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز، به بیان پاره‌ای از مسائل پیرامون حل مشکلات اساتید این مرکز پرداخت و در ادامه به برگزاری جلساتی در راستای حل مشکلات اساتید و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با دانشجویان تأکید کرد.

وی با اینکه مدیریت بهزیستی هرمزگان از عملکرد مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان رضایت دارد، اظهار داشت: با توجه به گذشت سه سال از تأسیس این مرکز در بهزیستی هرمزگان، نسبت به فرآیندی که برای دانشگاه تعریف شده است، عملکرد این مرکز چشم‌گیر بوده است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: در آینده بتوان تحصیلات تکمیلی را نیز به این مجموعه اضافه کرد.

طاهری‌احمدی رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان نیز در این نشست ضمن بیان پیشینه مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان گفت: این مرکز از سال 1388 به همت مدیرکل بهزیستی وقت استان راه‌اندازی شد و اکنون 825 دانشجو در 18 گروه آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

وی در این اجتماع با بیان اینکه هم‌اکنون 47 استاد و مدرس در این مرکز به فعالیت مشغولند بر اجرای برنامه‌های پژوهشی در دانشگاه تأکید کرد.

در پایان این مراسم مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اهدای هدایایی به همراه لوح تقدیر از اساتید مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول