اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گلستان:

دو سوم ساختمان‎های اداری بهزیستی گلستان فرسوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: دو سوم ساختمان‎های اداری بهزیستی گلستان به شدت فرسوده است و خارج از ضوابط شهرسازی و استانداردهای ملی است.

دو سوم ساختمان‎های اداری بهزیستی گلستان فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین ایروانی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر یک سوم ساختمان‎های بهزیستی استیجاری بوده و مابقی نیز خارج از استانداردهای لازم است.

وی تصریح کرد: با مساعدتی که سال گذشته از سوی معاونت عمرانی استانداری صورت گرفت اعتبارات مختص مناسب‎سازی در این ساختمان‎ها هزینه شد و ان‌شاءالله با حمایت ویژه‎ای که در این بخش خواهد شد نهضتی برای ساختمان‎های سازمان بهزیستی رقم خواهد خورد.

مدیرکل بهزیستی گلستان اذعان کرد: در ساختمان ستاد بهزیستی حداقل سه سال است که از آغاز پروژه می‎گذرد که متاسفانه بیشتر از 33 درصد رشد نداشته است.

ایروانی یادآور شد: سال گذشته نزدیک به 200 میلیون تومان از محل اعتبارات، برای بخش ورزشی این سازمان پیش‎بینی شد که برای اولین‎بار سالن استاندارد معلولان را در محل ستاد آماده کرده‎ایم.

وی متذکر شد: متاسفانه امسال به دلیل حذف ردیف اعتباری یک درصد، با کمبود اعتبار مواجه هستیم و امیدواریم که در هفته بهزیستی با عنایت ویژه‎ای که صورت خواهد گرفت این سالن افتتاح شود.

مدیرکل بهزیستی گلستان با بیان اینکه در بخش زیرساخت‎ها کمک‎های خوبی از سوی استانداری انجام شده است ابراز داشت: در بحث مصوبات سفر مجتمع رفاهی ویژه مددجویان، سالمندان و معلولان را در توسکستان داریم که مراحل مقدماتی و آماده‎سازی آن انجام شده و تعهد استان در این بخش 400 میلیون تومان بوده است.

ایروانی خاطر نشان کرد: اورژانس‎های اجتماعی با توجه به گستره وسیعی که این روزها پیدا کرده است خدمات قابل توجهی در حوزه‎های مختلف داشته که عنایت ویژه‎ای را می‎طلبد چنان که در هفت شهرستان ما هنوز اورژانس اجتماعی نداریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول