اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد

ایجاد 1100 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از ایجاد یک‌هزار و 109 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

ایجاد 1100 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی

حامد افراسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تعداد تعهد ایجاد شده اشتغال برای بهزیستی استان طی سال گذشته یک‌هزار و 880 فرصت شغلی بود که از این تعداد یک‌هزار و 600 فرصت شغلی از سوی سازمان بهزیستی و 220 فرصت شغلی از سوی استانداری برای این نهاد تعهد شده بود.

وی تصریح کرد: از این تعداد تعهد یک‌هزار و 109 فرصت شغلی در بخش‌های مختلف توسط این نهاد ایجاد شد که اراک با 425 مورد، ساوه با 138 فرصت شغلی و ساوه و دلیجان با 122 فرصت شغلی بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: از مجموع مشاغل ایجاد شده طی سال گذشته 100 نفر با استفاده از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و 70 نفر با استفاده از مشاغل خانگی و مابقی از محل اعتبارات بیمه سهم کارفرمایی و حمایت‌های جبرانی، رایزنی با ادارات و کارخانجات مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش از سیاست‌های امسال بهزیستی به شمار می‌رود و دستگاه‌ها باید در این زمینه یاریگر بهزیستی باشند.

افراسیابی همچنین تامین مسکن مددجویان را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در سال تولید ملی عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون 5 هزار و 20 خانوار از خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی در سراسر استان متقاضی مسکن مددجویی هستند که از این تعداد مسکن مورد نیاز 2 هزار و 200 نفر تامین شده و تامین مسکن مورد نیاز مابقی متقاضیان با حل مشکل زمین در اراک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول