اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

ساختمان پژوهشکده انگور ملایر ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهشکده انگور و کشمش ملایر گفت: ساختمان پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر در بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان پژوهشکده انگور ملایر ایجاد می‌شود

حمید نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در حال حاضر پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر دارای 21 عضو هیئت علمی و کادر دفتری است که در زمینه‌های تحقیقات انگور و کشمش به فعالیت مشغول هستند و داشتن ساختمان بزرگ برای آزمایشگاه این پژوهشکده یکی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساختمان پژوهشکده مکان‌یابی شده است، ادامه داد: ساخت این مرکز در مراحل اولیه قرار دارد و تا زمان تکمیل این ساختمان فعالیت‌ها و اقدامات پژوهشی در راستای رسیدن به اهداف بالاتر ادامه دارد.

مسئول پژوهشکده انگور ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر قطب تولید انگور و محصولات به دست آمده از آن است، گفت: نیاز شهرستان به این مرکز بسیار ضروری بود.

وی هدف اصلی این پژوهشکده را نزدیک کردن ساختارهای علمی، پژوهشی به ساختارهای اجرایی کشاورزی عنوان و تأکید کرد: افزایش و بهبود تولیدات ملی زمانی محقق می‌شود که عرصه‌های علمی وارد بخش کشاورزی شود.

نوری از برگزاری کنفرانس ملی انگور و کشمش در 29 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه ملایر خبر داد و گفت: آخرین نتایج تحقیقات در زمینه انگور و کشمش به صورت مقالات پوستری و شفاهی ارائه خواهد شد.

وی در پایان سخنانش انجام طرح‌های تحقیقاتی و برگزاری این کنفرانس ملی را آغازی برای رسیدن به اهداف پژوهشکده انگور و کشمش عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول