اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران خبر داد

قرار گرفتن واگذاری معدن انگوران در دستور کار دولت

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران گفت: واگذاری معدن انگوران به کنسرسیوم فعالان صنعت سرب و روی، در دستور کار هیئت دولت قرار می‌گیرد.

قرار گرفتن واگذاری معدن انگوران در دستور کار دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان، یوسف مرادلو با اشاره به جلسه‌ای که با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این رابطه برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد موضوع واگذاری معدن اجرایی شود، که کمیته ویژه‌ای نیز در این مورد تشکیل شده است، تا انشاء‌الله تا پایان سال واگذاری معدن انگوران به کنسرسیوم به طور جدی پیگیری شود.
وی ادامه داد: پس از طی مراحل اجرایی واگذاری معدن انگوران، معدن "مهدی آباد" گزینه بعدی ماست که پیگیر واگذاری آن نیز خواهیم بود.
نایب رئیس هیئت مدیره کنسرسیوم فعالان صنعت سرب و روی انگوران (راهبران) با اشاره به اختلافات صنعت روی با گروه توسعه معادن روی ایران در گذشته گفت: شرکت توسعه معادن روی ایران در گذشته مانعی بر سر راه پیشرفت صنعت سرب و روی بود، ولی خوشبختانه با روی کار آمدن مدیریت جدید، از هر دو طرف تلاش شد تا مشکلات برطرف شود و هم اکنون صنعت سرب و روی به صورت یکپارچه و در جوی بسیار صمیمی و با همکاری در همه ابعاد در حال فعالیت است.
مرادلو با تأکید بر وحدت و انسجام طی سال‌های اخیر میان صنعتگران بخش سرب و روی ادامه داد: همه ما دست به دست هم دادیم تا خواسته‌های خود را به گوش دولت خدمتگزار و مسئولان دلسوز برسانیم، که چانه زنی درباره قیمت و عیار و کیفیت خاک حق مسلم صنعتگران است که به حمدالله در این مسیر روند خوبی در پیش گرفته‌ایم.
وی افزود: این یک نعمت است که واحدهای مختلف این صنعت به انسجام و وحدت رسیده‌اند و مطالبات خود را به صورت منطقی و مستدل پیگیری می‌کنند.
رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران تصریح کرد: یکپارچگی این صنعت به خاطر اتحاد و انسجام ماست و با همین قوت بحث واگذاری معدن انگوران به کنسرسیوم را پیگیری می‌کنیم و برای کاهش قیمت خاک نیز جلسات مختلفی داشته‌ایم که در این رابطه جلسه نهایی را طی روزهای آتی با معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهیم داشت.
وی با اشاره به تدوین استراتژی صنعت روی اظهار داشت: پیشنهاداتی از سوی جهاد دانشگاهی با همکاری انجمن سرب و روی با نام خوشه صنعتی روی ارائه شده است.
مرادلو افزود: همچنین دانشگاه تربیت مدرس با مأموریتی که از طریق وزارت صنعت و معدن و تجارت به آن واگذار شده در این رابطه مطالعاتی را انجام داده است، که انجمن نیز در جلسات آن حضور فعال داشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول