اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

افتتاح دو مرکز علمی و کاربردی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از افتتاح دو مرکز علمی و کاربردی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد.

افتتاح دو مرکز علمی و کاربردی در زنجان
قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پروژه‌های مختلف اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان همزمان با هفته مهارت کلنگ‌زنی و یا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های این اداره‌کل در هفته مهارت افتتاح شد، افزود: همزمان با هفته دولت نیز چند کارگاه آموزشی از سوی این اداره کل در سطح استان افتتاح می‌شود تا علاقمندان از آن استفاده کنند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از افتتاح دو مرکز علمی و کاربردی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: این دو مرکز در شهرک صنعتی مرکز شماره یک زنجان و در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسند.
وی یادآور شد: این دو مرکز با حضور مسئولان افتتاح می‌شود، تا در اختیار دانشجویان قرار گرفته و به مهارت‌آموزی آنان کمک کند.
صیادی حضور در جشنواره شهید رجایی را از برنامه‌های هفته دولت این اداره کل برشمرد و گفت: این جشنواره همزمان با هفته دولت در سراسر کشور برگزار می‌شود و ارگان‌های مختلف دولتی در این جشنواره شرکت می‌کنند تا توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کنند.
وی با بیان اینکه ضروری است در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت برنامه‌های ادارات مختلف در این راستا برنامه‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: تقارن هفته دولت با ماه مبارک رمضان و روز قدس لزوم توجه بیشتر به برنامه‌های هفته دولت را بیش از پیش نشان می‌دهد.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان و کارکنان این اداره کل در هفته دولت خبر داد و یادآورشد: این مراسم به منظور تجلیل از خادمان دولت و کارمندان نمونه در زنجان برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه آموزش و مهارت را از برنامه‌های سال جهاد اقتصادی این اداره کل برشمرد و افزود: ارائه آموزش‌های لازم به علاقمندان از دیگر برنامه‌های اداره کل است.
صیادی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در راستای توسعه آموزش و مهارت در استان استفاده کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به محوریت برنامه‌های دولت در سال جاری در راستای اشتغالزایی در کشور برگزاری دوره‌های مهارت فنی و حرفه‌ای برای جویندگان کار از ضروریات است که استان نیز در این راستا برنامه‌ریزی‌های مطلوبی انجام داده است.
وی برگزاری دوره‌های مهارت را از برنامه‌های این اداره در سال جاری برشمرد و افزود: در این راستا و با توجه به تعهد استان در زمینه اشتغالزایی دوره‌های مهارت برای علاقمندان برگزار می‌شود تا با ارائه تسهیلات لازم زمینه اشتغال برای افراد مختلف فراهم شود.
 مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان ایجاد اعتماد متقابل و با توانمندی بهتر و به روز کردن مهارت و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ورود این افراد به بازار کار را از برنامه‌های اداره کل اعلام کرد و تصریح کرد: همه تلاش فنی و حرفه‌ای ایجاد زمینه اشتغال برای افراد مختلف است تا پس از یادگیری مهارت‌های لازم به بازار کار وارد شوند.
وی جذب دانشجویان در مقاطع بالاتر مراکز علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای را از دغدغه‌های این اداره دانست و بیان داشت: کمک به ایجاد اشتغال دانشجویان و کارآفرینان از برنامه‌های دولت است که در این راستا در استان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صوت می‌گیرد.
صیادی کمک به حل دغدغه دولت در زمینه اشتغال را مهم ارزیابی کرد و افزود: زمینه ایجاد اشتغال برای افراد جامعه فراهم شده و علاقمندان می‌توانند با شرکت در کلاس‌های آموزشی و دریافت مهارت‌های لازم به ایجاد اشتغال کمک کنند.
 وی با تاکید بر توجه کار گروه اشتغال استان بر حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال در کشور خاطرنشان کرد: توجه به نهضت مهارت‌آموزی برنامه‌های مهمی را در استان اجرا می‌کند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر تعهد سازمان‌های مختلف در ایجاد اشتغال در استان از سوی استاندار زنجان 30 درصد نیز به مجموعه تعهدات اضافه شده است، بیان داشت: برنامه‌ریزی در راستای ایجاد اشتغال در استان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول