اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد تنظیم بازار

نرخ جدید گوشت و نان در استان زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نرخ‌های جدید گوشت و نان را در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان مصوب و اعلام کرد.

نرخ جدید گوشت و نان در استان زنجان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، حمید صدری در جلسه کار گروه امور اقتصادی و تولیدی استان با اعلام کاهش قیمت گوشت در استان گفت: قیمت گوشت در استان از یک‌هزار و 500 تا 3 هزار تومان کاهش می‌یابد.

وی نرخ گوشت نر گوسفندی را با تقسیم‌بندی ران 22 هزار تومان، سردست 21 هزار تومان و مخلوط 17 هزار و 500 تومان عنوان کرد و افزود: گوشت ماده گوسفندی به ترتیب ران 21 هزار تومان،‌ سردست 20 هزار تومان و مخلوط 17 هزار تومان است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: نرخ گوشت گوساله با قیمت ران 18 هزار و 500، سردست 17 هزار و 500 تومان و مخلوط 16 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: همچنین در گوشت ماده گوساله ران 14 هزار تومان و سردست و مخلوط 13 هزار تومان تعیین شده است.

صدری با اشاره به ابلاغ قیمت‌ها به اتحادیه قصابان و اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته به واحدهای صنفی مرتبط اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با تعزیرات حکومتی مقرر شده بازرسی‌های لازم در این راستا انجام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد‌های لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع نهاده‌های دامی در استان عنوان کرد: تاکنون سهمیه 3هزار و 100 تن سویا، ذرت و جو برای استان اختصاص یافته که بیش از نیمی از آن به استان زنجان حمل و به دامداران تحویل داده شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت گندم، قیمت انواع نان لواش در استان را 125 تومان اعلام کرد و افزود: نان بربری 350 تومان و سنگک 450 تومان مصوب شده است.

وی به جایگاه نان در استان زنجان در مقایسه با سطح کشور اظهار داشت: هم‌اکنون کیفیت نان تولیدی استان رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داده، همچنین در بخش رضایت مردمی و آموزش نانوایان استان زنجان رتبه دوم و نیز در امر جذب تسهیلات رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه از کاهش قیمت مرغ در روزهای آتی در استان خبر داد و خاطر نشان ساخت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا صورت گرفته و با ذخیره‌سازی مرغ منجمد و توزیع آن در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود.

در این جلسه معاون برنامه‌ریزی استانداری با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در زمینه شاخصه‌های نان خوب اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌کنیم با خرید‌نکردن از نانوایی‌هایی که نان بی‌کیفیت تولید می‌کنند، مانع عرضه نان‌های نامرغوب توسط این نانوایی‌ها شوند.

سعید عباسی به ارائه تسهیلات به نانوایی‌ها در زمینه بهسازی این واحدها اشاره و یادآور شد: نانوایی‌ها می‌توانند با دریافت این تسهیلات در راستای بهسازی و نوسازی واحدهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول