اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم تاکید کرد

جلوگیری از افزایش قیمت مسکن مهر

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: اکثر ثبت نام کنندگان مسکن مهر از اقشار کم‌درآمد جامعه هستند، بنابراین نباید گذاشت تا افزایش قیمت گریبان‌گیر این امر شود.

جلوگیری از افزایش قیمت مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داود ملکوتی بعد از ظهر امروز در جمع اعتراض‌کنندگان اعضای تعاونی‌های مسکن مهر مبنی بر افزایش قیمت واحدهای مسکونی این تعاونی‌ها، اظهار داشت: اکثریت قریب به اتفاق ثبت نام کنندگان در تعاونی‌های مسکن مهر از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه هستند و انتظار و توقع‌شان از ابتدای ثبت نام بر این بوده است که با کمترین هزینه، صاحب خانه شوند.

وی افزود: به دلیل انتخاب سازه تمام بتونی و احتساب پارکینگ اختصاصی، سطح زیربنا و هزینه ساخت بالا رفته است و این موضوع فشار بسیاری را بر اعضا وارد می‌کند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه سال جاری باید این واحدهای مسکن مهر تحویل داده شود، گفت: قریب به شش سال از پرداخت حق عضویت افراد می‌گذرد و این کار تاکنون به تعویق افتاده است.

وی با بیان اینکه با توجه به نوسانات قیمت مصالح در بازار، باید این پروژه هرچه سریع‌تر تحویل داده شود، ابراز داشت: با رایزنی‌های انجام شده با مدیر راه و شهرسازی استان فارس، به واحدهایی که تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری برسند هزینه آماده‌سازی و محوطه‌سازی از سوی وزارتخانه پرداخت می‌شود و به منظور کمک به اعضای تعاونی‌ها، پیگیری کرده‌ایم که بالاترین سقف تسهیلات که حدود 25 میلیون تومان است، برای این افراد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول