اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی اردبیل:

افزایش قیمت شیر منطقی خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: افزایش قیمت شیر پاکتی در استان اردبیل منطقی و مناسب خواهد بود.

افزایش قیمت شیر منطقی خواهد بود

عباس اسمعیلی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه هنوز نرخ شیر پاکتی عرضه شده به مردم در سال جدید تعیین نشده است، اظهار داشت: به یقین این نرخ منطقی و متناسب با افزایش خوراک دام، وضعیت تولید‌کنندگان و همچنین شرایط مصرف‌کنندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در کمیسیون تنظیم بازار بررسی‌های میدانی در این زمینه آغاز شده و ما متناسب با استان‌های همجوار با افزایش قیمت منطقی موافقت خواهیم کرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: ما باید هم شرایط تولید‌کننده و هم مصرف‌کننده را در نظر بگیریم تا ظلم و اجحافی در حق دو طرف ایجاد نشود.

اسمعیلی تحقق شعار امسال را با هدف‌گذاری افزایش صادرات و کاهش واردات بسیار موثر و مفید اعلام کرد و افزود: ما برای رسیدن به تولید ملی با کیفیت باید مولفه‌های صادرات و مصرف کالا را به همراه رضایت‌مندی در نظر بگیریم تا مبادا تولید با کیفیت پایین ما در تحقق شعار امسال خللی ایجاد کند.

این مسئول از ذخیره مناسب گوشت منجمد و عرضه مستقیم آن خبر داد و به خبرنگار فارس ابراز داشت: مردم استان نباید نگران افزایش مقطعی قیمت گوشت قرمز و سفید باشند چرا که هم اکنون ذخیره 600 تن مرغ منجمد و به مقدار کافی گوشت قرمز داریم که البته سهم استان در گوشت وارداتی از برزیل نیز به صورت کامل تزریق نشده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خاطرنشان کرد: با عرضه ذخیره مرغ منجمد و گوشت نرخ آنها به ترتیب سه هزار و 600 تومان و 9 هزار و 600 تومان ران و 9 هزار و 300 تومان سردست خواهد بود.

اسمعیلی در مورد فعالیت سامانه 124 نیز یادآور شد: این سامانه به سرعت آماده دریافت نظرات و شکایات مردمی است و بازرسان ما با دریافت گزارشات به سرعت در آدرس‌ها و مکان‌های دارای تخلف حاضر شده و به موارد رسیدگی می‌کنند.

وی از تقویت مجموعه نظارتی در شهر سرعین به عنوان شهر گردشگر‌پذیر نیز خبر داد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در روز دوشنبه شورای نظارت و کنترل را با حضور اعضا برگزار می‌کنیم و تمام آسیب‌های احتمالی را در آن شورا رصد و بررسی می‌کنیم.

 

برگزاری نمایشگاه‌های بهاره قیمت‌های کذایی را از بین برد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما در دو مقطع بهار و پاییز این نمایشگاه‌ها را برگزار می‌کنیم که به جد در تعدیل قیمت‌ها و عرضه کالاهای با کیفیت بسیار موثر است.

اسمعیلی یادآور شد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 15 تا 25 اسفند ماه در جای جای استان برگزار شد و عرضه‌کنندگان و غرفه‌داران با تخفیف 15 تا 20 درصدی نیازمندی مردم را در زمینه‌های مختلف ارائه کرده و اسباب رضایت مردم را فراهم کردند.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه به اذعان خود مردم در تنظیم قیمت مایحتاج ضروری نظیر گوشت قرمز، سفید، برنج، روغن و شکر موثر بوده است.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول