اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز هشدار داد

برخورد با افزایش بی‌رویه و غیرقانونی قیمت‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز از تشدید بازرسی و نظارت و رسیدگی به تخلفات کالاها و خدمات اولویت‌دار در سطح این شهرستان خبر داد.

برخورد با افزایش بی‌رویه و غیرقانونی قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته هماهنگی تنظیم بازار و کنترل و نظارت بر قیمت‌های شهرستان شیراز، اظهار داشت: در سطح شهرستان شیراز در بحث تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها اقدامات خوبی انجام شده اما با توجه به گرانی‌های اخیر باید پذیرفت که در برخی حوزه‌ها به ویژه در بخش نظارت باید دستگاه‌های متولی جدی‌تر از گذشته وارد عمل شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی و متولی در راستای کنترل قیمت‌ها و عدم گران‌فروشی و عرضه خدمات به قیمت بالاتر، نظارت و توجه جدی دارند و در این راستا با افزایش بی‌رویه و غیرقانونی قیمت‌ها برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی اصناف باید گزارش عملکرد و بازرسی‌های صورت گرفته خود را در حوزه تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها به اطلاع مردم برسانند و رسانه‌ها مانند گذشته نقش پررنگی را ایفا کنند.

زرین کلاه با بیان اینکه ارائه آمار و ارقام به تنهایی مشکلات مردم را حل نمی‌کند، بیان کرد: خدمات‌رسانی و حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان باید ملموس باشد و مردم به خوبی بتوانند خدمات انجام شده را احساس کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول