اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

افزایش قیمت‌ها کار عاقلانه‌ای نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها افزایش قیمت‌ها را به همراه دارد و در حال حاضر این امر کار عاقلانه‌ای نیست.

افزایش قیمت‌ها کار عاقلانه‌ای نیست

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها نه تنها به نفع کشور نیست بلکه اجرای این طرح سبب می‌شود تا وضعیت موجود بدتر شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم از وضعیت بازار و گرانی رنج می‌برند، تصریح کرد: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها با افزایش قیمت‌ها همراه خواهد بود و با توجه به وضعیت حاکم بر بازار و نرخ رشد تورم نباید کاری کنیم که قیمت‌ها بیشتر از این افزایش یابد.

این مسئول افزود: در حال حاضر ایراداتی بر دولت وارد است چرا که نمی‌تواند از عهده بازار برآید و روز به روز شاهد سیر صعودی قیمت‌ها و نبود قیمت واحد در بازار هستیم.

حسینی صدر با تاکید بر تقویت بخش نظارتی کشور، خاطرنشان کرد: سازمان‌های نظارتی نیز در غفلت هستند و یا نمی‌خواهند حرکتی به خود دهند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تصمیمی که دولت در ارتباط با اجرای فاز دوم هدفمندکردن یارانه‌ها می‌گیرد قابل پیش‌بینی نیست چرا که دولت طبق روال تصمیمات غیرمنتظره می‌گیرد و در زمانی که مجلس درگیر است تصمیمات را عملیاتی می‌کند تا مجلس نتواند کاری انجام دهد و فرار می‌کند.

این مسئول با اشاره به مشکلات بخش تولید با اجرای هدفمندی یارانه‌ها، گفت: با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها فشار غیرقابل تحملی به مردم وارد می‌شود.

حسینی‌صدر با اشاره به شرایط کلی جامعه، اظهار داشت: در حال حاضر افزایش مجدد قیمت‌ها کار عاقلانه‌ای نیست.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول