اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند اعلام کرد

برخورد قاطع با افزایش بی‌رویه و غیر قانونی قیمت‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی و نظارت حوزه اصناف با افزایش بی‌رویه و غیرقانونی قیمت‌ها به شدت برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

برخورد قاطع با افزایش بی‌رویه و غیر قانونی قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند رضا کرمی دوشنبه شب در حاشیه نظارت و بازدید از بازار زرند از آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت و رسیدگی به تخلفات کالاها و خدمات اولویت‌دار در سطح شهرستان زرند خبر داد.

کرمی اظهار داشت: با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت برخی کالاها و خدمات پر مصرف از سوی افراد سودجو در سطح بازار از این پس با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی و نظارت حوزه اصناف با افزایش بی‌رویه و غیرقانونی قیمت‌ها به شدت برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار و جلوگیری از کمبودهای ساختگی و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها عنوان کرد.

فرماندار زرند افزود: رویکرد بازرسی‎ها و نظارت‎ها بر فروش کالا و خدمات باید با اثر بازدارندگی باشد تا از تأثیرگذاری لازم در این حوزه برخوردار باشد.

وی نصب پلاکاردهایی که در آن علت و نوع تخلف واحد صنفی متخلف نوشته شده بر سر در آن واحد به منظور آگاه‎سازی مردم و همچنین تعدیل قیمت‎ها را ضروری دانست و اذعان داشت: اقدامات نظارتی برای مقابله با گران‌فروشی، برخورد قاطع با متخلفان، کنترل بازار و احقاق حقوق مردم تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول