اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

توقف افزایش قیمت‌ها در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: افزایش قیمت کالا و ارزاق عمومی در زنجان متوقف شده است.

توقف افزایش قیمت‌ها در زنجان

 حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در تلاش است، بازرسی‌ها و اقدامات برخوردی خود را در رابطه با کالاهایی انجام دهد که شکایات مردمی بیشتر متوجه آنها است.

وی با اشاره به برخی از نوسانات قیمت میوه در استان افزود: این امر موجب به هم ریخته شدن نرخ کالاها در بازار شده بود، ولی خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفته این افزایش قیمت متوقف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه مقابله با افزایش قیمت با هماهنگی مجمع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر افزایش قیمت عملا در استان زنجان متوقف شده است.

وی با درخواست از دستگاه‌های اجرایی در زمینه هماهنگ عمل‌کردن با تعزیرات حکومتی استان زنجان و همچنین عمل به قوانین مصوب شده اضافه کرد: قانون این را می‌گوید که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند قیمت مصوب کالا را اعلام کنند، ولی بالاترین مرجع تعیین قیمت در استان ستاد تنظیم بازار است و در این ستاد قیمت مصوب تعیین می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تا 25 اردیبهشت سال جاری یک هزار و 200 پرونده به تعزیرات ارجاع داده شده است، اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های ارجاعی 150 مورد در زمینه بهداشتی بوده است و باقی پرونده‌های ارجاع داده شده نیز در زمینه کالا بوده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول