اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

افزایش مجدد قیمت حامل های انرژی فشار زیادی به مردم وارد می کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها (آزاد سازی مجدد حامل های انرژی) در این شرایط نباید اجرایی شود.

افزایش مجدد قیمت حامل های انرژی فشار زیادی به مردم وارد می کند

 مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به آزادسازی حامل‌های انرژی و بالا رفتن قیمت‌ها، فشار اقتصادی بر مردم وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد جامعه در حال حاضر با بالا رفتن قیمت حامل‌های انرژی دچار مشکل شده‌اند، تصریح کرد: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مشکل مردم را مضاعف خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها نباید به این زودی اجرایی شود، افزود: مردم در پرداخت فیش گاز، برق و آب دچار مشکل شده‌اند و یارانه‌ نقدی که به آنها پرداخت می‌شود کفاف هزینه‌هایی که با هدفمندسازی یارانه‌ها بر آنها وارد شده را نمی‌کند.

عیسی‌زاده اعلام کرد: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در حال حاضر به صلاح نیست چرا که مردم دچار مشکل می‌شوند.

وی با بیان اینکه قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در صورت اجرای درست و اصولی می‌تواند قانون موفقی باشد، اعلام کرد: این قانون در صورتی که به درستی اجرا نشود مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد خواهد کرد و لازم است تا دولت در این زمینه تمام موارد را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول