اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای شهر تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها ندارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر شورای شهر تصمیمی در راستای افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های اصفهان برای سال آتی ندارد.

شورای شهر تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها ندارد

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دولت باید هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت سهم خود از بلیت اتوبوس‌های اصفهان اقدام کند، اظهار داشت: ارائه حمل و نقل سریع، ارزان قیمت و آسان از مهمترین سیاست‌های شورای شهر در زمینه حمل و نقل عمومی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شهروندان اصفهانی در سال آتی همانند سال جاری با افزایش بلیت اتوبوس‌ها مواجه می‌شوند، تصریح کرد: تاکنون نیز هیچ لایحه‌ای از سوی شهرداری مبنی بر افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها به شورای شهر ارائه نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر شورای شهر تصمیمی در راستای افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها برای سال آتی ندارد و امیدوار هستیم که سهم دولت در این زمینه هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های مورد نیاز از سوی مدیریت شهری به منظور عمل کردن دولت به تعهدات خود در راستای پرداخت سهم بلیت اتوبوس‌های اصفهان هم‌چنان ادامه دارد، تأکید کرد: مردم‌محور بودن در تمامی زمینه‌ها و به ویژه در زمینه حمل و نقل عمومی در دستور کار تمامی اعضای شورای شهر قرار دارد.

قربانی با اشاره به اینکه به صورت کلی سهم دولت برای یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان حدود 28 میلیارد تومان است، ادامه داد: اما تاکنون تنها حدود 11 میلیارد تومان از این سهم از سوی دولت به شهرداری اصفهان پرداخت شده است و دولت باید حدود 20 میلیارد تومان دیگر برای بلیت اتوبوس‌های اصفهان پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تلاش‌های شورای شهر حول محور عدم افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان در سال آتی می‌چرخد، بیان داشت: راهکار‌های مورد نیاز در این زمینه نیز از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اصفهان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول