اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر:

امنیت سواحل رضوانشهر ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر از اجرای طرح ارتقای امنیت در سواحل این شهرستان خبر داد.

امنیت سواحل رضوانشهر ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، عباس اسماعیلی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و استفاده مردم از سواحل دریا، اجرای طرح امنیت سواحل را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: پلیس رضوانشهر از هم‌اکنون آماده ارتقای امنیت در سواحل این شهرستان است.

وی با بیان اینکه مسافران باید هشدارهای پلیسی را برای ارتقای امنیت خود رعایت کنند، افزود: پلیس رضوانشهر برای حفظ  امنیت و برقراری آرامش در سطح سواحل دریا در حوزه استحفاظی به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی طرح ارتقای امنیت را به مرحله اجرا در آورده است.

فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر با اشاره به همکاری ناجیان غریق در سواحل با پلیس، ابراز کرد: به‌زودی برای ضریب امنیتی بیشتر در سواحل دریا از نیروهای بسیجی به عنوان همیاران پلیس استفاده می‌شود.

وی، اجرای طرح ارتقای امنیت را ضامن سلامت مسافران و مردم دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح از غرق شدن مسافران جلوگیری می‌شود و از ناهنجاری در سواحل خود داری به عمل می‌آید.

اسماعیلی درباره نجات یک مسافر در حال غرق در سواحل رضوانشهر، گفت: پلیس و ناجیان غریق رضوانشهر یک مسافر در حال غرق شدن را در این شهرستان نجات دادند.

وی در تشریح چگونگی نجات مسافر غرق شده، افزود: در حالی که عوامل پلیس رضوانشهر به دلیل طوفانی و مواج بودن دریا مشغول اجرای طرح ساحلی برای پراکنده و دور کردن افراد از دریا بودند در همین راستا خانواده‌ای با غرق شدن فرزندشان در دریا مواجه شدند.

این مسئول ادامه داد: بلافاصله پلیس با همکاری ناجیان غریق وارد عمل شده و دو مسافر در حال غرق شدن را از دریا خارج و به ساحل منتقل کردند.

به گفته وی، اقدام‌های امدادی صورت گرفته موجب احیای قلبی و تنفسی یکی از آنان شد و دیگری نیز به دلیل وضعیت بحرانی بلافاصله با اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

اسماعیلی اذعان کرد: با توجه به اقدام‌های درمانی که در بیمارستان صورت گرفت اما به دلیل وخیم بودن وضعیت نفر دوم که علی نام داشت نتیجه‌ای به دست نیامد و این جوان 25 ساله جان خود را از دست داد. 

وی، رعایت نکردن توصیه‌های پلیسی را موجب ایجاد چنین حوادثی دانست و از مردم و مسافران رضوانشهر  خواست توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول