اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز اجرای طرح دریا

20 نجات‌یافته و یک غریق در سواحل مازندران ثبت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران گفت: تاکنون 20 نجات یافته و یک حادثه غرق شده در سواحل مازندران ثبت شد.

20 نجات‌یافته و یک غریق در سواحل مازندران ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا جانبازی عصر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی دبیرخانه طرح سالم‌سازی دریا در استانداری مازندران خبر داد و اظهار داشت: سایت دریا در دفتر اجتماعی استانداری مازندران راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه نسبت به سال قبل 10 طرح دریا به سواحل مازندران اضافه شده است، تصریح کرد: کمیته 9 گانه‌ای که در ستاد تسهیلات سفر نوروزی فعالیت داشتند در طرح دریا نیز حضوری منسجم دارند.

جانبازی ادامه داد: حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در دبیرخانه طرح دریا ضروری است.

جانشین ستاد اجرایی طرح سالم‌سازی دریای استان مازندران با اشاره به اینکه امسال فرمانداران توجه کافی به نقاط کور و ممنوعه شنا در سواحل مازندران دارند، بیان داشت: به منظور کاهش غرق‌شده‌ها دریا در سواحل مازندران فرمانداران شهرهای ساحلی موظف به بستن نقاط کور شنا هستند.

وی اضافه کرد: امسال با هماهنگی هیئت نجات‌ غریق استان، تمام نقاط کور و ممنوعه شنای سواحل استان با حضور ناجیان غریق تجهیز شد.

جانبازی حضور ناجیان غریق در سواحل مازندران را در دو شیفت اعلام کرد و گفت: امسال یک هزار و 400 نفر ناجی غریق در دو شیفت در سواحل مازندران مستقر هستند.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای خرداد که طرح دریا در مازندران شروع شد تاکنون یک غرقی در شهرستان نوشهر داشتیم، اذعان داشت: از 30 اردیبهشت سال جاری تاکنون 20 نجات‌یافته در سواحل مازندران داشتیم که 18 نفر در فریدونکنار و دو نفر در عباس آباد از سوی ناجیان غریق نجات یافتند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول