اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات اخیر

10 نفر در سواحل گیلان غرق شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان گفت: در تعطیلات اخیر خرداد، 10 نفر در دریای گیلان غرق شدند و 59 نفر نجات یافتند.

10 نفر در سواحل گیلان غرق شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت یونس سیف‌زاد ظهر امروز در جلسه هیئت نجات غریق استان با اشاره به اینکه در تعطیلات اخیر تعدادی از هموطنان در سواحل گیلان غرق شدند، اظهار کرد: در ایام تعطیلات خرداد با وجود فعالیت 150 منجی غریق در 9 شهرستان ساحلی گیلان که از مناطق خطرآفرین حفاظت می‌کردند تعداد 10 نفر به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا غرق شدند.

به گفته وی، چهار نفر در بندر کیاشهر، دو نفر در دهکده ساحلی انزلی و امین‌آباد رشت، کلاچای، رودسر و رضوانشهر هر کدام یک نفر جان خود را در دریا از دست دادند.

این مسئول، با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته 5 نفر در دریای گیلان غرق شده بودند، ابراز کرد: امسال به دلیل طوفانی بودن دریا، بی‌توجهی مسافران نسبت به تذکرات ناجیان غریق و افزایش دو برابری تعداد مسافران میزان غرق‌شدگان افزایش یافته است.

وی با قدردانی از تمهیدات استانداری و اداره کل ورزش و جوانان گیلان در هماهنگی فرمانداران، هیئت‌های نجات غریق و اداره‌های شهرستان‌های ساحلی، خاطرنشان کرد: با تلاش ناجیان غریق این شهرستان‌ها که بدون چشم‌داشت مالی و تأمین بودجه در تعطیلات خرداد جاری حضور داشتند تعداد 59 نفر نیز از خطر مرگ نجات داده شدند.

به گفته سیف‌زاد، در سواحل گیلان 300 نقطه خطرآفرین وجود دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول