اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر ساری خبر داد

بهره‌برداری از ظرفیت اقتصادی سواحل مرکز مازندران

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: از ظرفیت اقتصادی سواحل ساری با برنامه‌ریزی بهره‌برداری شود.

بهره‌برداری از ظرفیت اقتصادی سواحل مرکز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، میر صالح صالحی‌نیا صبح امروز در جلسه شورای اسلامی مرکز مازندران با تاکید بر اینکه سواحل شهرستان ساری برای پذیرش مسافران آماده شود، اظهار داشت: اعضای شورا از ساحل فرح‌آباد بازدید و برای ساماندهی آن برنامه‌ریزی کنند.

وی به فعالیت سازمان‌های تابعه شهرداری در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: سازمان فضای سبز و عمران شهرداری با توجه به مساعد بودن وضعیت جوی فعالیت جدی را برای توسعه فضای سبز و ترمیم آسفالت معابر دارند.

صالحی‌نیا در جلسه علنی شورای شهر مرکز استان با تاکید بر اینکه شورا برای رسیدگی به وضعیت شهر باید وقت بگذارد، اظهار داشت: سواحل یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر بوده و می‌تواند یک منبع درآمد برای مرکز مازندران باشد.

این مسئول در بخشی از سخنانش به جانمایی ایستگاه تاکسی برای تردد خودروهای عمومی شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: فضای ایستگاه تاکسی به نوعی تعبیه شود تا مزاحمتی را برای ساکنان منطقه ایجاد نکند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری فعالیت در شورا و شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: شهرداری نهادی خدمات‌رسان است و فعالیت روزمره این نهاد تعطیلی ندارد، این در حالی است که شورای شهر ساری بعد از 13 فروردین کارش را به طور رسمی شروع کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ساری نیز با تاکید بر اینکه کمیسیون‌های شهرداری ساری در سال جدید فعال‌تر شوند، تصریح کرد: کمربندی سه راه جویبار تا گارد جنگل از چهار سال پیش بلاتکلیف مانده و اکنون گرچه از وعده‌های اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر تامین اعتبار برای این پروژه و اجرای آن تا پایان سال استقبال می‌کنیم اما در عین حال نگرانیم به سرنوشت وعده‌های قبلی دچار نشود.

سیدعلی بهروش با بیان این که در برخی پروژه‌ها از جمله شهر بازی دوباره به ابتدای خط رسیدیم و باید از اول شروع کنیم، متذکر شد: به شهرداری کمک شود تا توان پیشبرد این طرح عمرانی را تا پایان سال داشته باشد.

وی به اعضای شورا بار دیگر پیشنهاد کرد با اختصاص بودجه در سال جاری پروژه شهر بازی توسط شهرداری عملیاتی شود، اذعان داشت: برای برخی از کارهای مانده سال‌های اخیر شورا و شهرداری برای به سرانجام رساندنش وقت بگذارند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول