اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

آزادسازی سواحل مازندران 500 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: آزادسازی سواحل مازندران 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

آزادسازی سواحل مازندران 500 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در گردهمایی روسای اورژانس کشور در ساری با اشاره به رشد جمعیت شناور استان مازندران در شروع فصل تعطیلات اظهار داشت: باید تلاش کنیم که در ایام سال خدمات مناسبی را در اختیار مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

این مسئول نبود زیرساخت‌های لازم در مازندران را مهم‌ترین تهدید در مازندران اعلام کرد و بیان داشت: مازندران با خدمات بومی و محلی به مسافران خدمات ملی ارائه میکند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: حضور زیاد مسافران مشکلاتی را نیز برای استان با توجه به نبود زیرساخت مناسب ایجاد میکند.

وی با بیان اینکه روند اختصاص بودجه به برخی زیرساخت‌های جاده‌ای متناسب با بار ترافیکی در آن منطقه باید باشد، بیان داشت: معیار حضور مسافر و ترافیک در اختصاص بودجه راه‌ها لحاظ شود.

این مسئول با اشاره به خدمات مناسب دولت در بخش‌های مختلف یادآور شد: برخی از مشکلات  و مسائل فنی نیز در کشور باقی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اجرایی شدن آزادسازی سواحل در مازندران گفت: آزادسازی سواحل در دولت نهم در مازندران آغاز شد که در مرحله اول حدود 45 درصد سواحل مازندران آزادسازی شد.

وی با اعلام اینکه 55 درصد سواحل مازندران در اختیار بخش خصوصی است، تاکید کرد: برای آزادسازی 55 درصد سواحل مازندران نیاز به تامین اعتبار 500 میلیارد تومانی داریم.

ابراهیمی با بیان اینکه مازندران به لحاظ حضور گردشگر در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده، تاکید کرد: به خاطر حضور گردشگران باید دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در استان فعالیت بیشتری داشته باشند و این موضوع نیز دغدغه جدی مسئولان استان نیز هست.

این مسئول در ادامه یکی از دغدغه‌های جدی در مازندران را ساماندهی و ایجاد اورژانس عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه در ایام عید نیز در کنار سواحل دریا غرقی داشتیم، گفت: ساماندهی اورژانس دریایی یکی از نیازهای ضروری مازندران است.

وی با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان برای طرح‌های دریا در سال جاری بیان داشت: حدود 2.5 میلیارد تومان برای اجرای طرح مکانیزه در سه نقطه مازندران اختصاص یافت.

ابراهیمی در پایان متذکر شد: 90 درصد غرقی‌های مازندران غیر بومی هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول