اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

ممنوعیت پرواز تفریحی بر فراز سواحل خزر

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

ممنوعیت پرواز تفریحی بر فراز سواحل خزر

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی عصر امروز در همایش طرح سالمسازی دریای غرب مازندران بیان داشت: همایش طرح سالمسازی دریا کار نو و جدیدی است که چالوس بتواند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت خدمات‌رسانی به مردم پاسخگوی نیاز مردم، مسافرین و گردشگران باشد.

وی افزود: چالوس همواره در خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران بسیار خوب عمل کرده و بنابراین باید اکنون نیز دست در دست یکدیگر داده و خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

وی به طرح سالمسازی دریا اشاره کرد و عنوان داشت: امروز در زمینه طرح سالمسازی دریا به جایگاه بسیار خوبی دست یافتیم اما هنوز جا برای بهتر شدن در این باره را داریم.

رضایی گفت: طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران از سوی استانداری به فرمانداری چالوس محول شد و ما نیز آمادگی داریم تا با عزت و افتخار در خدمت مسافران و مهمانان در سواحل غرب مازندران باشیم.

وی گفت: در اختیار گذاشتن قایق‌های تندور برای کنترل بهتر سواحل دریا و نیز پرداخت معوقه‌های ناجیان غرب مازندران نیز بخشی از درخواست‌های ما از استان هست.

وی اظهار داشت: برای آماده‌سازی طرح دریا یازده فرصت باقی است و در این مدت همه مسئولان باید دوندگی بیشتری از خود نشان دهند تا همه چیز مهیای خدمات‌رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران باشد.

وی ادامه داد: مقوله فرهنگی در راس همه امور و کارهاست و  همه دستگاه‌های اداری باید در این باره برنامه‌ریزی و حرکت کنند.

مسئول طرح سالمسازی دریا در منطقه غرب مازندران بیان داشت: در سواحل غرب مازندران اجازه نمی‌دهیم گناهی رخ دهد و در این راه نیروی انتظامی با هرگونه ناهنجاری در سواحل برخورد خواهد کرد.

رضایی درباره اخذ ورودی در طرح دریا اظهار داشت: از شهروندان چالوسی در ورودی طرح سالمسازی دریا و حتی نمک‌آبرود نباید هزینه‌ای گرفته شود چرا که آنها شهروندان ما هستند.

وی افزود: هدایتگر طرح دریا در ورودی شهر بسیار مهم است زیرا افراد از این طریق می‌توانند از فاصله و مسیر خود تا طرح دریا آگاهی یابند و هدایت شوند.

وی به پروازهای آسمان چالوس اشاره کرد و گفت: هرگونه پرواز تفریحی اعم از کایت و هواپیمای یک نفره و پاراگلایدر بر فراز طرح سالمسازی دریا در غرب مازندران ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای‌پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول