اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ برای دومین بار صورت گرفت

تمدید زمان صید ماهیان استخوانی در سواحل خزر

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات مازندران از تمدید سه روزه صید ماهیان استخوانی در دریای خزر در حوزه شیلاتی مازندران خبر داد.

تمدید زمان صید ماهیان استخوانی در سواحل خزر

حسن حبیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با توافق سازمان شیلات کشور، صید ماهیان استخوانی دریایی خزر به مدت سه روز دیگر تمدید شد.

وی تصریح کرد: پیش از این قرار بود صید ماهیان استخوانی دریای خزر از شب گذشته به اتمام برسد که با توافق مسئولان شیلات کشور صید ماهیان استخوانی در دریای خزر تا 25 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

حبیب‌نژاد میزان برداشت ماهیان استخوانی از دریای مازندران را تا 22 فروردین ماه حدود 6 هزار و 840 تن اعلام کرد که ارزش اقتصادی ماهیان برداشت شده 56 میلیارد تومان است.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه 4 هزار و 200 صیاد در قالب 55 شرکت صید پره به صید ماهی می‌پردازند، یادآور شد: همکاری صیادان و اتحادیه‌ها با شیلات بسیار مناسب است.

وی از رهاسازی حدود 30 میلیون بچه ماهی در سطح دریای مازندران توسط صیادان خبر داد و متذکر شد: همکاری مناسب صیادان با مسئولان شیلات بسیار ارزنده است.

حبیب‌نژاد در پایان اذعان داشت: فصل برداشت ماهی استخوانی در دریای خزر از 15 مهر هر سال آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد که امسال این زمان به مدت 10 روز تاکنون تمدید شد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول