اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندرود خبر داد

حضور ناجا در 9 کیلومتر از سواحل میاندرود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی میاندرود از حضور موثر و قوی نیروی انتظامی در 9 کیلومتر از سواحل میاندرود خبر داد.

حضور ناجا در 9 کیلومتر از سواحل میاندرود

محمدرضا جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به اجرای موفق طرح سالم‌سازی دریا در این شهرستان در تابستان گذشته و کسب رتبه نخست طرح‌های دریای استان از حضور موثر و قوی نیروی انتظامی در بیش از 9 کیلومتر سواحل میاندرود خبر داد.

جانبازی در این مورد افزود: به همین منظور جلسات متعددی در استان با حضور سردار مسکنی فرمانده انتظامی استان مازندران و در شهرستان با حضور فرماندار برگزار شد تا برترین راه‌های ایجاد فضای آرام و امن برای تفریحات مردم در سواحل  بررسی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود با اشاره به آثار مخرب ماهواره بر سطح فرهنگ اعتقادات و تدین مردم، هر میزان استفاده از این تجهیزات را موجب وارد آمدن صدمات جبران‌ناپذیر به کانون خانواده دانست.

جانبازی در این مورد بهترین راه در امان ماندن از این مضرات را استفاده نکردن از ماهواره اعلام کرد و اضافه کرد: در این مورد تعدادی تجهیزات ماهواره‌ای کشف و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.

این مسئول با اشاره به آمار ممتاز مشارکت‌های مردم میاندرود در مراسم مذهبی و انتخابات، مردم این شهرستان را انسان‌هایی متدین و فرهیخته دانست و خاطرنشان کرد: در فصل تابستان نیازمند محیط آرام و سالم در سطح سواحل برای تفریحات سالم مردم و خانواده‌ها هستیم و در این راه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی تعامل تمام دستگاه‌ها را برای رسیدن به نقطه عالی ضروری دانست و گفت: مشارکت بیشتر ادارات در بحث فرهنگ موجب ایجاد همدلی بیشتر بین مردم و متولیان در این بخش است.

جانبازی ابراز داشت: نیروی انتظامی همچون سدی در برابر معدود هنجارشکنان ایستاده است و در این راه با برنامه‌ریزی دقیق و مدون محیطی آرام برای استفاده عموم از مواهب طبیعی ایجاد می‌کند.

متولی نظم و امنیت شهرستان میاندرود با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان نقش آن را در ارتقای سطح فرهنگ جامعه بسیار مهم و کمک‌حال بزرگ نیروی انتظامی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی میاندرود همچنین از کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: این مقدار مواد مخدر با دستگیری چهار نفر و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول