اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌وبلوچستان خبر داد

پاکسازی سواحل سیستان‌وبلوچستان در هفته محیط زیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌‌وبلوچستان گفت: به مناسبت هفته محیط زیست، کوهستان و سواحل استان سیستان‌وبلوچستان توسط سازمان‌های مردم نهاد پاکسازی می‌شود.

پاکسازی سواحل سیستان‌وبلوچستان در هفته محیط زیست

خسرو افسری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زمینه برنامه‌های هفته محیط زیست این اداره اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت این هفته، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته شده است که برای محیط دوستان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: ایجاد کارگاه‌های آموزشی در ارتباط با مسائل زیست محیطی از مهمترین برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌‌وبلوچستان بیان کرد: طراحی و انتشار اقلام تبلیغاتی و آموزشی با موضوع حفظ محیط زیست از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت انجام می‌شود.

افسری از دیگر برنامه‌های هفته محیط زیست؛ دیدار مدیران و کارکنان حفاظت محیط زیست استان با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی مدیرکل پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با چهره‌های شاخص مذهبی استان و مصاحبه رسانه‌ای مدیرکل در زمینه اقدامات انجام شده حفاظت محیط زیست استان را نام برد.

وی گفت: تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی زیست محیطی، بازدید رایگان از موزه حیات وحش در طول هفته محیط زیست و بازدید کارشناسان از کارگاه‌های صنعتی به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌‌وبلوچستان افزود: شعار محوری هفته محیط زیست امسال "ساخت، ترویج و عمومی‌سازی فرهنگ محیط زیستی" است.

افسری ادامه داد: هفته محیط زیست از 16 تا 22 خردادماه به مدت یک هفته است که این هفته را به همه محیط دوستان و طبیعت‌گران تبریک و تهنیت می‌گوییم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول