اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد

برگزاری همایش پاکسازی سواحل در محمودآباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته زمین پاک، سواحل شهرستان محمودآباد از زباله‌ و هر نوع آلاینده پاکسازی شد.

برگزاری همایش پاکسازی سواحل در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران در این همایش گفت: همایش پاکسازی سواحل شهرستان محمودآباد در دو منطقه ساحلی شهر محمودآباد و سرخرود برگزار شد.

محمد محتاطی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان، دانش‌آموزان و علاقمندان محیط زیست در دو منطقه ساحل 16 در محمودآباد و ساحل خط دریا در شهر سرخرود برپا شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این همایش را القای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و مشارکت‌دهی شهروندان در پاکسازی سواحل شهرستان بوده است.

وی گفت: با وجود بهره‌برداری‌های متفاوتی که از دریا می‌شود، ولی نسبت به پاکسازی و حفاظت از ساحل زیبا شاهد نامهربانی و توجه نکردن از سوی مسئولان این بخش و شهروندان هستیم.

محتاطی آموزش و توسعه فرهنگ عمومی و آشنایی شهروندان با حقوق و وظایف شهروندی را از جمله راه‌های بهبود وضعیت محیط زیست دانست و یادآور شد: قرار است با همکاری شهرداری‌های شهر محمودآباد و سرخرود یک دوره کلاس آموزش حقوق و وظایف شهروندی و همچنین ویژه برنامه‌های تفکیک زباله تر و خشک از مبداً در ماه‌های آینده برگزار کنیم.

وی با تشکر از همکاری تمام دستگاه‌هایی که در اجرای این برنامه مشارکت داشتند، اذعان داشت: 400 نفر در این همایش حضور داشتند که توانستند نزدیک به دو کیلومتر از سواحل شهرستان محمودآباد را پاکسازی کنند.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول