اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری مازندران خبر داد

تجهیز اتوبوس دریایی در طرح مکانیزه سواحل مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، شعار اتوبوس دریایی را در طرح مکانیزه دریا در سواحل مازندران اجرایی دانست.

تجهیز اتوبوس دریایی در طرح مکانیزه سواحل مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیف الله فرزانه بعدازظهر امروز در جلسه طرح مکانیزه دریا که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه از ظرفیت‌های دریا باید در تمام فصول سال استفاده شود، اظهار داشت: طرح دریا مهم‌ترین کار میراث فرهنگی و گردشگری در مازندران است.

وی به اجرای طرح دریا به صورت مکانیزه اشاره کرد و یادآور شد: قصد ما خارج شدن از طرح دریای سنتی است ولی تا قبل از اجرای طرح مکانیزه، طرح‌های فعلی تعطیلی ندارد.

این مسئول اعتبار اجرای زیرساخت‌های طرح مکانیزه را بیش از چهار میلیارد تومان دانست و گفت: به صورت پایلوت پنج طرح دریا مکانیزه می‌شود و در صورت موفق بودن این طرح نیز تعمیم می‌یابد.

فرزانه به منطقه نمونه گردشگری سیترا در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: اعتبار یک میلیارد تومانی برای اجرای طرح دریای مکانیزه در منطقه نمونه گردشگری سیترا در نظر گرفته شد.

وی طرح دریا به صورت مکانیزه را دائمی اعلام کرد و ادامه داد: طرح دریا در مازندران باید توجیه اقتصادی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شعار اتوبوس دریایی را در طرح مکانیزه دریا اجرایی دانست و گفت:  فضای سواحل دریای مازندران باید برای تفریح گردشگران در حوزه‌های ورزشی و رفاهی فراهم باشد.

وی دریای مازندران را در هر منطقه‌ای متفاوت اعلام کرد و یادآور شد: برای اجرای طرح دریای مکانیزه فراخوانی داده شد و مشاوران متخصص در این فراخوان آمادگی خود را به میراث فرهنگی اعلام کردند.

فرزانه با بیان اینکه دستگاه‌های متولی باید ضوابط قانونی خود را برای اجرای طرح مکانیزه دریا به مشاورانی که برای اجرای طرح فعالیت می‌کنند ارائه دهند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا اعتباراتی که برای اجرای طرح دریای مکانیزه به میراث فرهنگی اختصاص داده شد به درستی هزینه شود.

وی اذعان داشت: دریای مازندران در شرایطی است که همه منتقدان منتظرند آیا میراث فرهنگی به وعده‌های خود عمل می‌کند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول