اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس:

رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در حرم امام راحل اتمام حجت با جهان اسلام بود

خبرگزاری فارس: نماینده سابق مردم تهران‌ و اسلامشهر در مجلس‌ گفت: ‌رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در حرم امام (ره) شفاف، روشنگرانه و در حقیقت اتمام حجت با جهان اسلام بود و راه نجات امت اسلامی را به درستی تبیین فرمودند.

رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در حرم امام راحل اتمام حجت با جهان اسلام بود

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: زمانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رحلت فرمودند، دشمنان خارجی جمهوری اسلامی و عوامل فریب‌ خورده آنها در داخل کشور مدعی بودند که عمر نظام ما دوام چندانی نخواهد یافت.

وی تصریح کرد: در آن روزها کشورهای غربی با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود به صورتی تبلیغ می‌کردند که با رحلت امام خمینی (ره) مسئولان ارشد ایران برای کسب قدرت به جان هم می‌افتند و مردم نیز از پیگیری انقلاب و آرمان‌های آن خسته و مایوس شده‌اند.

مهمترین یادگار امام ولایت و اندیشه ولایی است

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رخدادهای سال 68 و وقایع پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یادآور شد: در آن دوران مجلس خبرگان رهبری که نمایندگان مستقیم ملت ایران بودند،‌ در فضایی آرام و همراه با وحدت و درایت یکی از بهترین شاگردان مکتب امام (ره) را برای هدایت ایران اسلامی برگزیدند.

سروری تاکید کرد: به طور قطع یکی از مهمترین یادگارهای امام خمینی (ره) برای ملت ایران برکت حضور ولایت بوده و همین امر موجب خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: امروز که ایران اسلامی با هدایت‌های مدبرانه معظم‌له به خوبی اداره می‌شود، ما بیش از هر زمان دیگر به ارزش این یادگار پربرکت امام (ره) پی می‌بریم.

رسانه‌ها رهنمودهای اخیر رهبری را برای مردم تبیین کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: معظم له با تحلیل شرایط داخلی و خارجی نظام، بار دیگر راه صحیح را به مردم نشان داده و  رسانه‌ها و نخبگان جامعه باید رهنمودهای ایشان را برای مردم تبیین کنند.

سروری تاکید کرد: سخنان ولی امر مسلمین در  حرم امام (ره) توطئه‌های جهان استکبار برای زیر سلطه داشتن قیام‌های انقلابی ملت‌های مسلمان را افشا کرده و با این اقدام بار دیگر دسیسه‌های غربی‌ها را خنثی فرمودند.

وی ادامه داد: رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در حرم امام (ره) شفاف، روشنگرانه و در حقیقت اتمام حجت با جهان اسلام بود و راه نجات امت اسلامی را به درستی تبیین فرمودند.

سروری در پایان تاکید کرد: مسلمانان با به کار بردن رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب، می‌توانند با آگاهی و بصیرت بیشتر در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول